Skip to main content

Hallo gisteren kregen mijn man en zoon beide een sms van kpn dat ze 5 gb gratis kregen ivm met sinterklaas. Waarom heb ik deze niet gehad?

Of komt dat nog... 

Mvg Daisy Rutten

 

Heeft KPN 14 uur nodig om te reageren? Mijn vrouw dezelfde sms gehad


Hallo gisteren kregen mijn man en zoon beide een sms van kpn dat ze 5 gb gratis kregen ivm met sinterklaas. Waarom heb ik deze niet gehad?

Of komt dat nog... 

Mvg Daisy Rutten

 

Alleen zoete kindertjes krijgen kadootjes van Sinterklaas. :wink:

Maar zonder dollen : Mogelijk gold deze actie alleen bij bepaalde types abonnementen. 

 

Heb jij ook zin in kadootjes van KPN ? 

Je kunt je hier aanmelden : https://www.kpn.com/kadootje.htm

Na de aanmelding krijg je een bevestiging vanuit campagne@kpn.com. 

 


Hi @Daisy74 

De SMS van KPN wordt niet altijd ontvangen, daar zijn meer klachten over.

Als je in MijnKPN bij producten kijkt, mobiel, staat de 5GB daar onder  ‘bekijk bundels in wachtrij’.


En dat is dan weer afhankelijk of jij nu een andere bundel in gebruik hebt. Bij KPN kun je één bundel tegelijk gebruiken. Als jouw bundel op is, dan wordt de volgende aangesproken.  


Inmiddels is duidelijk dat eerst de extra bundel van 5GB wordt opgemaakt en daarna weer jouw eigen bundel. Normaal werkt dat niet zo, maar nu wel. (Bevestigd door moderator Maja)


@Daisy74 welkom op het forum. 

Er is ondertussen een verzameltopic aangemaakt voor dit onderwerp. Mocht je nog vragen hebben over dit onderwerp dan kun je deze stellen in het 5GB extra data topic. 

@AAM45 Welkom op het forum. 

Op het KPN forum krijg je normaal gesproken antwoord van mede forumgebruikers, op deze manier is het forum ingericht. Op dit moment is de reactietijd van een KPN moderator 4-5 dagen. 

Mocht je op zoek zijn naar sneller contact dan kun je altijd bellen met mijn collega's op 0800-0402. Maar ik verwacht dat het antwoord op jouw vraag ook in het verzameltopic te vinden is. 

@RBxx en @RBxx Bedankt voor jullie hulp! 

 

Edit: Link aangepast


Graag gedaan @Rutger_ , ik geef ook graag de credits aan @Noordzee  door.

Corrigeer jouw link naar het verzameltopic nog even (die wijst nu naar insided.com)


Hallo @Rutger_ , die link naar het 5gbtopic werkt niet, ik kom dan op een inlogpagina van inssided terecht.

 


Hoi,

 

Volgens de info via deze link: https://www.kpn.com/kadootjevankpn.htm is de app 5€ korting nog t/m 31-dec geldig. klopt deze info?

 

 


@Majdoubi Het zijn een beetje vijgen na Pasen maar deze informatie klopt inderdaad.