Skip to main content

Goedenavond, 

Ik heb in oktober een nieuwe telefoon gekocht met abonnement (verlenging). Hierbij was er een Samsung actie: gratis Galaxy Buds2 black. Ik had alles opgestuurd, maar nu krijg ik de volgende melding: 'Er is geen aankoopdatum zichtbaar op de kopie van het aankoopbewijs'. Zou ik een aankoopbewijs kunnen ontvangen met daarop een aankoop datum? Alvast bedankt! 

Vul je profiel in zodat een medewerker voor je aan de slag kan gaan. Let op, door drukte kan het even duren voor je antwoord krijgt. Weet je zeker dat de kopie bon goed is opgestuurd of staat er geen datum op?


Goedemiddag @Marieke van Schilt, welkom en goed dat jij jouw vraag hier stelt!

Bij het contract zit er, apart bijgevoegd, een “Aankoopbon mobiel toestel” en op deze bon vindt je rechtsboven een factuurdatum. Je geeft aan dat je in oktober een nieuw toestel aangeschaft hebt, dus dan zal er hier een datum in oktober vermeld staan. 
Het contract, aankoopbon en een retourformulier kun je zelf downloaden via jouw persoonlijke bestelomgeving :point_left_tone4: inloggen met jouw ordernummer en postcode en we sturen het contract met aankoopbon ook per e-mail naar je toe.
Laat je weten of downloaden van de aankoopbon gelukt is en of je hiermee verder komt?


Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je de factuurdatum alsnog gevonden hebt op je aankoopbon. Anders hoor ik het graag!