Skip to main content

Vanochtend een bundel buiten Europa aangeschaft. Las via de KPN site hoe dit moest en wat de mogelijkheden waren via de KPN app. Leek mij wel handig. Nadat ik het aangeschaft had ontving ik een bevestiging per sms warin ik werd doorverwezen maar de KPN app. Kat in 't bakkie dacht ik. Echter, kon ik mijn aangeschafte bundel niet zien. Nog getracht om dit zelf op te lossen middels antwoorden op internet. Dit lukte ook niet. Dan maar bellen met klantenservice van KPN. Een zeer vriendelijke medewerker aan de telefoon die lang naar een antwoord heeft gezocht en na dat hij mij in de wacht gezet had met het verlossende antwoord kwam. U bent klant geweest van Telfort waardoor u geen gebruik kunt maken van de bundel in de app, u moet het zelf bijhouden. Hierop reageerde ik geagiteerd dat ik dit antwoord niet verwacht had en dat ik dit raar vond. Ik heb de bundel van 30,00 aangeschaft zodat ik via de app het verbruik bij kon houden. Er staat nergens vermeld dat je als oud Telfort klant hier op deze wijze geen gebruik van kan maken. De medewerker vertelde mij verder niets merr te kunnen betekenen. Doordat ik bezig was met koffers pakken en niet zo veel tijd meer had heb ik het gesprek beeindigd. Tijdens de rit naar Schiphol irriteerde ik mij aan het feit dat dit op deze wijze gebeurt. Hierop heb ik wederom telefonisch contact opgenomen met de klantenservice. Ik kreeg Chris aan de telefoon. Ik werd door hem op een zodanige schofferende wijze behandeld dat ik nog geagiteerder werd. Ik vroeg of ik zijn leidingevende mocht spreken. Dat mocht niet. Ik hoorde op een gegeven moment dat hij mail aan het beantwoorden was en vroeg of hij ons gesprek aan het noteren was. Hij vertelde mij dat hij mail van andere mensen aan het beantwoorden was om mij uit te laten rasen. Ik kreeg gewoon geen enkel begrip van deze man. Ik vertelde hem dat ik een klacht in wilde dienen. Hij vertelde mij dat hij dit genoteerd had maar dat er toch niets mee gedaan werd. Er was geen doorkomen aan bij deze lomperik. Ik hoop dat dit gesprek opgenomen is en dat mijn klacht hier wel serieus genomen wordt. Tevens hoop ik dat ik gebruik kan maken van mijn bundel want ik moet nu inchecken.

Hi @Jepa, Welkom op ons KPN Forum. Hopelijk ben je inmiddels aangekomen op bestemming. Het betreurd mij dat je zo te woord bent gestaan. Wat betreft de bundel. Er wordt geen onderscheid gemaakt in buitenland bundels voor (oud) Telfort abonnementen. Je kunt de bundels die kpn.com/buitenland laten zien, gewoon gebruiken. Normaliter zou je je verbruik in de app moeten kunnen zien. Dit gaat nu niet goed (zowel voor KPN als voor Telfort), maar zou wel beschikbaar moeten zijn via de browserversie. 
Kun je eens naar mijn.kpn.com gaan, inloggen en controleren over je het verbruik hier wel kunt zien? Dit kun je ook op je telefoon doen via de internetbrowser. 


Beste Lisa,

Yes, dit werkt wel. Ik verbaas mij wel over het feit dat iedere medewerker, van KPN, die ik gesproken heb allemaal met iets anders komen en hiervan kennelijk niet op de hoogte zijn. Ik verwacht nog wel dat die collega, Chris, goed onder handen genomen wordt zodat de frustratie bij andere klanten voorkomen wordt.


Dat begrijp ik. Ik zal de klacht intern doorzetten. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Naam contractant, postcode, huisnummer en klantnummer is voldoende. 


Goedemorgen Lisa,

Ik heb net een rekening ontvangen waarop 2x De bundel voor Turkije verrekend is. Zoals met jou besproken heb ik maar 1 bundel besteld waarvan ik in drie weken Turkije maar 173 mb verbruikt heb. Ik zie graag dat dit opgelost wordt.


Bedankt voor je berichtje en je gegevens. Ik maak het voor je in orde. De kosten worden verrekend op de eerstvolgende factuur :slight_smile:  


Hartelijk dank.