Skip to main content

Goedenavond,

 

Vanmiddag in de kpn winkel een abonnement afgesloten. Hierna netjes sms ontvangen met de code om mijn toestel te volgen. Dit werkte. Eenmaal thuis kwam ik erachter dat ik mijn toestelverzekering er niet bij had geregeld dus de klantenservice gebeld. Via hier mijn abonnement geannuleerd en opnieuw afgesloten inclusief verzekering. Alleen kan ik nu via mijn nieuwe code mijn bestelling niet volgen. Kan maximaal een uur duren maar inmiddels al 3 uur verder. Wat nu? Is alles wel goed gegaan of kan ik weer 20 minuten in de wacht staan?

Hallo @Michiel B 

De wachttijd van 1 uur duurt vaak wat langer. Er moeten wat controles en checks uitgevoerd worden. Bv of jouw gewenste  toestel wel op voorraad is. 
 

Maar in de nacht Van zaterdag op zondag werken niet heel veel mensen. Ik verwacht dat je in de loop van vandaag wel een bevestiging gaat ontvangen. 


Hoi Michiel, welkom! Ik verwacht dat de vertraging hier komt omdat er eerst geannuleerd is, en daarna opnieuw afgesloten. Dat zorgt vaak voor wat meer verwerkingstijd. Ik zie hier dat de omgeving het op dit moment ook nog niet doet. Dus ik ben er gelijk even ingedoken. Dan zie ik de order ook nog niet terug hier. Wel de geannuleerde, maar niet de nieuwe. Wat ik dan verwacht is dat hij is uitgevallen. Waarschijnlijk omdat de order te snel opnieuw is ingevoerd na het annuleren van de eerste. Dergelijke uitgevallen orders worden door de back office alsnog verwerkt, maar niet in het weekend. En er geldt een werkdag aan verwerkingstijd. Dus ik verwacht dat de order niet eerder dan dinsdag beschikbaar is om te volgen. Ik wil je dan ook vragen om nog even af te wachten. 


Top ik wacht het ff af 


De order is verwerkt, @Michiel B! Alleen heeft hij een ander order nummer gekregen. Deze heb ik in je profiel gezet, daarmee kun je inloggen op de statustool. Ik zie dat je toestel vanavond geleverd zal gaan worden :)