Skip to main content

Ik heb vandaag een nieuwe iphone besteld en vervolgens een sms gekregen met de link om mn bestelling te volgen maar als ik erop klink en alles invul krijg ik elke keer weer de melding dat mijn bestelling nog niet online staat en dat het maximaal nog een uur duurt het is nu al bijna 6 uur verder en ik kan hem nogsteeds niet volgen

Hallo @Bestelling volgen ,

Zeker op zondag lukt het niet om dit na een uur al voor elkaar te hebben. 

Ik verwacht pas duidelijkheid in de loop van morgen. Dat komt ook omdat op zondag niet veel KPN-medewerkers aan het werk zijn. 

Eerst moeten er nog wat controles uitgevoerd worden. Denk aan de beschikbaarheid van het door jou gewenste toestel en mogelijk een controle bij het BKR op jouw kredietwaardigheid. 

 


Ik zie dat mijn oude adres nog vermeld staat dit terwijl ik mijn nieuwe adres allang heb doorgegeven..

 

Komt de telefoon nu op mijn oude adres of naar mijn huidige?

 

Admin: dubbele topic samengevoegd met je bestaande topic


Hi @Bestelling volgen, welkom op ons forum. Het kan, zoals Noordzee aangeeft, soms even duren voor de bestelstatus inzichtelijk is. Lukt het nu wel door met jouw bestelnummer en postcode in te loggen op de bestelstatuspagina? Ik hoor het graag van je.


Ik zie dat mijn oude adres nog vermeld staat dit terwijl ik mijn nieuwe adres allang heb doorgegeven..

 

Komt de telefoon nu op mijn oude adres of naar mijn huidige?

 

Admin: dubbele topic samengevoegd met je bestaande topic

@Bestelling volgen het toestel wordt inderdaad bezorgd op het adres wat op het moment van bestellen bij ons bekend is. In dit geval zal het op het oude adres worden bezorgd. Dit is, om fraude te voorkomen, ook niet aan te passen. Lukt het jou om het toestel op het adres af te halen? Overigens is het raadzaam om het abonnement op het juiste adres te registreren. Dat kan eenvoudig via MijnKPN. Mocht het daar niet lukken, dan kun je het beste bellen naar 0800-0402 (gratis). Voor het aanpassen van adresgegevens is namelijk een extra verificatie nodig die alleen in direct contact kan worden uitgevoerd.