Skip to main content

Goedemorgen

 

ik kan helaas nergens mijn contract terugvinden, niet via de mail of mijnKPN account, kan deze worden toegestuurd?


Groeten,

Kim

Hallo @Kimmiee88 ,

Dat is mogelijk op te vragen bij KPN. alleen heeft KPN een bewaarplicht van 5 jaar, dus oudere contracten kunnen mogelijk niet meer aanwezig zijn. 

 

Je kunt alleen schriftelijk je hele dossier opvragen. Dan krijg je dus een geschiedenis van elk abonnement en de exacte looptijd. Dat kun je naar het volgende adres sturen:

KPN Mobiel t.a.v. CMU / Team 1
inzake opvragen dossier
Postbus 13500
9700 EG Groningen

De volgende gegevens zijn vereist om het dossier op te vragen:

  • Naam
  • Adres
  • Vast en/of mobiel nummer en klantnummer waarop het verzoek betrekking heeft
  • Een duidelijke omschrijving van het exacte verzoek
  • Kopie van geldig legitimatiebewijs (tip: je kunt gebruik maken van de KopieID app van de Rijksoverheid. Deze app schermt persoonlijke gegevens af)
  • Omdat het document privacygevoelige informatie betreft is er voor deze route gekozen om het hele dossier op te vragen. Binnen 2 weken na ontvangst van je brief ontvang je schriftelijk reactie.

 

  • Het dossier bevat de volgende gegevens:
  • Startdatum van het abonnement
  • Einddatum van het abonnement
  • Naam van het abonnement
  • Bijgeleverde toestel (indien bekend)
  • Looptijd van het abonnement

edit : Soms is een contract ook voor de klantenservice inzichtelijk (maar lang niet altijd.) Je kunt het dus proberen via 0800-0402.  


dankje voor het antwoord, maar een brief sturen lijkt me wat ouderwets, kan dit niet via de email? Ik las in eerdere berichten dat dit wel is toegestuurd. 

 


KPN is niet bereikbaar per e-mail.

Soms is een contract ook voor de klantenservice inzichtelijk (maar lang niet altijd.) Je kunt het dus proberen via 0800-0402 en dan kan het mogelijk wel naar jouw e-mail gestuurd worden. 


Hoi @Kimmiee88, welkom op ons forum!
Bij contracten hangt het er een beetje vanaf hoe oud hij is of we hem kunnen nasturen. Wanneer had je je abonnement ongeveer afgesloten? Als dat erg recent is kun je hem ook nog terugvinden en downloaden in je Mijnbestelling

Anders kijk ik graag even met je mee! Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Zou je daarbij je 06-nummer en de laatste 3 cijfers van je iban bij “persoonlijke opmerkingen” willen vermelden?

 

*edit: ik zie dat je je profiel al ingevuld hebt. Ik heb je de laatste twee contracten opnieuw opgestuurd.


Dank allen! Het contract is ontvangen :)


Goeden dag
 

ik kan helaas nergens mijn contract terugvinden, niet via de mail of mijnKPN account, kan deze worden toegestuurd?

 

mvgTon


Hallo @Pieno , zie mijn antwoord (klik hier) op dezelfde vraag in jouw eigen topic.