Skip to main content

Ook ik krijg dezelfde melding. Gisteren 1,5 uur met KPN gebeld. De medewerker wist niet waar ik het over had want ze vertelde me  dat ik simkaart moest hebben. Heb haar uitgelegd dat het niet zo werkt pffffff.  Maar goed iemand anders aan de telefoon. Maar ook zij kon mij niet helpen. Ik krijg nu een simkaart thuisgestuurd. Geen idee of  dat wel gaat werken. maar ondertussen ook telefonisch niet te bereiken wat ik gewoon echt niet vind kunnen.

Ohja en ik werk ook gewoon dus langs een winkel gaan is ook niet zo 123 gedaan. 

 

Admin: reactie afgesplitst en nieuw topic voor je aangemaakt.  
 

Hi @Norma123! Vervelend te horen dat je hierdoor tijdelijk niet bereikbaar bent. Is het met de opgestuurde simkaart gelukt om weer diensten terug te krijgen? Is die wel gewoon geactiveerd?

Mocht verdere hulp nodig zijn, laat het hier dan weten. 🙂


Hai Bram, uiteindelijk kreeg ik met hulp van een medewerkster de sim kaart werkend. Maar de info in de brief die bij de simkaart zat om te activeren was niet zoals de kaart geactiveerd wordt een niet duidelijk.

 

Maar goed.  Ik kreeg eindelijk een hele leuke behulpzame dame voor hulp.


@Norma123 wat is het aan de informatie in de brief die niet voldoende was? Als er specifiek iets is dat we beter kunnen doen geef ik dit graag door. 😉