Skip to main content

Mijn nummer is vandaag overgezet tussen 11 en 13. Maar nu kan ik niet meer bellen en mijn e sim kan ik ook niet douwloaden o.dat ik geen klantnummer heb

Ā 

Admin: eigen topic voor vraag gemaakt origineel topic]

@Peetje2510, ze kunnen je alleen helpen als je naar een KPN winkel gaat. Daar zoeken ze je klantnummer op en dan is het gefixt.

Heel leuk maar is geen kpn in de buurt

Gewoon ruk dit, dat je niks kan vinden op de site. En dat je niet kan chatten met een medewerker alleen met die klote robot.

I know! Ik was des tijds ook redelijk gefrustreerd. Ik heb dit ook aangegeven bij de winkel, maar ze zeiden dat ze niks met deze feedback konden.

Het is opgelost, heb het geregeld via fb bij KPN

Bedankt voor je tips in ieder geval.

Gr.šŸ˜Ž

Ik zal je eerlijk zeggen dat ik niet snapte waarom het klantnummer nodig zou zijn. Het koppelen van een mobiel product aan MijnKPN kan namelijk gewoon met je 06-nummer, waarna je een verificatiesms krijgt. Maar als je natuurlijk een abonnement met e-sim hebt besteld, dan kan dit niet. En dus werkt het anders. Je moet dan inderdaad meerdere gegevens invullen, waaronder ook je klantnummer.

Maar, als het goed is, heb je van ons een e-mail gekregen met hierin instructies voor het installeren van de e-sim. Als je die mail opent op jouw toestel en op de link daar klikt, dan zou het allemaal automatisch moeten gaan.

Reageer