Skip to main content

Vanwege een dubbele esim vanuit mijn werk, had ik mijn persoonlijke esim verwijderd, en mijn persoonlijke sim kaart geinstalleerd - nu werkt deze niet meer, en kan ook niet meer terug naar esim vanwege sms activatie code.

 

Kan dus ook niet bellen met klanten service, vandaar mijn vraag hier :)

Hallo Niels, dat is natuurlijk niet handig en ik help je graag even. Gaat dat dan om de oude simkaart die je in gebruik had voor de huidige e-sim? Dan kan het inderdaad kloppen dat deze niet meer actief is. Wellicht kun je een via een ander nummer even bellen met 0800-0402 dan helpen mijn collega's je verder. Een andere optie is om even langs een KPN winkel in de buurt te gaan dan kunnen ze je meteen ter plaatse. 


Remco,

Helaas kan ik niet met een ander nummer bellen.

Ben ik dan genoodzaakt om langs de winkel alleen te gaan ?

 

Groet.


@Nielsvdp Ik kan niets beloven maar ik wil wel graag even kijken. Je hebt dus naast de e-sim van jouw werkgever een fysieke simkaart nodig? Die kan ik opsturen maar dan gaan er wel enkele dagen overheen. In een KPN Winkel krijg je die meteen mee. Zou je dan jouw profiel kunnen invullen en mij een seintje geven als dat gedaan is?


Remco,

 

ik ben op de fiets gestapt en naar de stad gegaan. Ik heb het in de winkel ter plekke geregeld. Wel zo fijn.

 

dank iig voor de hulp!!!


Kijk dat zijn goede berichten! Dat is in mijn ervaring ook vaak de kortste klap 🙂 . Fijn dat het gelukt is! Post gerust nog eens een berichtje als we iets voor je kunnen doen!