Skip to main content

Graag zou ik mijn facturen van 2020 willen bekijken maar dit lukt niet. Bij mijn overzicht is de laatste factuur van april 2019 en als ik op Producten klik blijf ik grijze balkjes zien. Ook ontvang ik ze niet (meer) per mail. Hoe kan ik mijn facturen bekijken?

Welkom op ons Forum @Lumihiutale. Dat is opmerkelijk. Gebeurt dit zowel in de app als via MijnKPN in de browser? Kun je misschien eens een ander apparaat en een andere browser proberen? Eventueel je cache legen kan helpen.  


Dit gebeurt inderdaad in de app en via de browser. Ik heb mijn cache geleegd en ik heb via mijn tablet gekeken maar dat werkt ook niet.


Ik heb niks meer van je gehoord en ga ervan uit dat je vraag is beantwoord. Zo niet, dan hoor ik graag weer van je. 


Ik heb niks meer van je gehoord en ga ervan uit dat je vraag is beantwoord. Zo niet, dan hoor ik graag weer van je. 

Zie mijn eerdere reactie


Excuus, mijn berichtje van net hoorde niet onder jouw reactie! 

Zowel in de app als in de browser kun je dus je facturen niet inzien. Zowel op je telefoon als via de tablet niet. Zou je voor mij een screenshot willen maken van de plek in MijnKPN (zowel in de app als via de browser) waar je dus de facturen niet ziet/kunt openen? Dan kan ik dit doorzetten zodat mijn collega's die gaan over MijnKPN hier naar kunnen kijken. 

Ook hoor ik graag van je welke telefoon je gebruikt, welke versie van iOS of Android hier op draait en welke versie van MIjnKPN hier op staat. Ook mag je jouw forumprofiel zo volledig mogelijk invullen. 
 


Excuus, mijn berichtje van net hoorde niet onder jouw reactie! 

Zowel in de app als in de browser kun je dus je facturen niet inzien. Zowel op je telefoon als via de tablet niet. Zou je voor mij een screenshot willen maken van de plek in MijnKPN (zowel in de app als via de browser) waar je dus de facturen niet ziet/kunt openen? Dan kan ik dit doorzetten zodat mijn collega's die gaan over MijnKPN hier naar kunnen kijken. 

Ook hoor ik graag van je welke telefoon je gebruikt, welke versie van iOS of Android hier op draait en welke versie van MIjnKPN hier op staat. Ook mag je jouw forumprofiel zo volledig mogelijk invullen. 
 

Het is gelukt! Ik moest mijn account nog koppelen in de vernieuwde app. 


Goed om te horen. In dat geval heb ik geen gegevens meer nodig 🙂 Als ik nog iets kan doen, dan hoor ik graag weer van je!