Skip to main content

Gisteren 1,5 uur bezig geweest met klantenservice van KPN om belminuten bij te kopen, niet gelukt. Abonnement wijzigen gaat pas per 1 augustus, sms sturen naar NL-EU 1000 AAN werkt niet en via MijnKPN kan ik alleen data bijkopen terwijl ik een abonnement heb met onbeperkte data.. Wat klopt er hier niet..??!!

Nu moet ik 0,23 cent per minuut betalen voor bellen waardoor ik gister al € 27 extra kosten heb gemaakt voor bellen.. Ik snap wel hoe KPN aan zn geld komt nu ja..

Hallo @ChantalS81 ,

Je kunt ook via Mijn KPN een extra bundel kopen :

Deze maand over je bundel? 
Activeer een Extra Bundel

Ben je deze maand iets te snel door je MB’s gegaan? Dan is een eenmalig Extra Bundel wellicht een goede oplossing voor jou. 

Hoe zet je Extra Bundel aan?

  1. Ga naar MijnKPN 
  2. Kies in het menu ExtraOpties en dan Extra Bundels
  3. Selecteer de Extra Bundel naar keuze
  4. Je ontvangt een SMS wanneer de bundel geactiveerd is

 

En voor de volledigheid de procedure per Sms:

Extra Bundel per SMS aanzetten

250 MB/min/sms

2,99

Sms NL-EU 250 AAN naar 1266

 

of 

 

1000 MB/min/sms

7,99

Sms NL-EU 1000 AAN naar 1266

  • 31 dagen geldig vanaf het moment dat je 'm bestelt
  • Geldig in Nederland en de hele EU
  • Niet te gebruiken voor MB's delen

Beste @Noordzee, zoals ik al zei in mijn bericht, sms sturen naar NL-EU 1000 AAN werkt niet en ik heb via Mijn KPN alleen optie om mb's bij te kopen terwijl ik al onbeperkt data heb..

Zou fijn zijn als er reactie wordt gegeven door iemand die mn bericht ook echt heeft gelezen en me geen standaard info doorstuurt..!


Beste @Noordzee, zoals ik al zei in mijn bericht, sms sturen naar NL-EU 1000 AAN werkt niet en ik heb via Mijn KPN alleen optie om mb's bij te kopen terwijl ik al onbeperkt data heb..

Zou fijn zijn als er reactie wordt gegeven door iemand die mn bericht ook echt heeft gelezen en me geen standaard info doorstuurt..!

Hoi @ChantalS81 ,

Ik heb jouw bericht wel gelezen, maar het zou gewoon moeten werken. Kennelijk is er wat raars aan de hand. Anders zou de telefonische klantenservice het ook wel kunnen afhandelen binnen 1,5 uur. 

Ik ben wel bang dat er hier op het forum dan ook geen directe oplossing voor komt, maar mogelijk heeft een moderator nog een idee? Die moderator komt normaliter binnen enkele dagen langs in een topic. 

 


Hoi Chantal, welkom! Gaat het hier om het sms’en naar 1266 om op die manier op te waarderen? We hebben een aantal meldingen gezien dat de 1299 sms code voor prepaid niet werkt. Daar wordt op dit moment onderzoek naar gedaan. Wellicht dat hier nog iets meer speelt. Wat gebeurt er precies als je sms't?

 

In de tussentijd kun je, zoals ook door Noordzee benoemt, via je MijnKPN een extra bundel toevoegen. Deze bundels betreffen allemaal eenheden en niet specifiek minuten of MB's. Dus de NL-EU 1000 bundel die je per sms probeert te activeren is dezelfde als de 1000 bundel die je via de MijnKPN kunt activeren. Die 1000 kun je dan gebruiken als belminuten, sms’jes of als MB's, net wat je nodig hebt. 


Via mijn klacht bij klachtenkompas.nl is een oplossing geboden, gratis onbeperkt bellen tot einde van de maand. Per 1 augustus kan ik dan mijn abonnement weer aanpassen.


Dat is een mooie oplossing!