Skip to main content

e-sim downloaden lukt niet want als ik een product wil toevoegen, zegt hij dat mijn gegevens niet kloppen. 

 

Admin: afgesplitst en een eigen topic voor je vraag aangemaakt.

Hoi @LiekeD 

Welkom op het forum van KPN.

Vervelend dat het niet wilt lukken, om de e-sim te downloaden en te activeren op je toestel.
Via de volgende link, kom je op de speciale pagina van KPN, waar stap voor stap wordt uitgelegd hoe je de e-sim kunt downloaden en activeren: E-sim Aanvragen en Activeren

Mocht het dan nog niet lukken, laat het dan even weten.
Geef dan gelijk even aan welke melding je dan te zien krijgt, en waarom jouw gegevens niet zouden kloppen.

Vul daarom alvast je forum profiel volledig in, denk hierbij aan:

  • Je klantnummer mobiel
  • Je KPN 06-nummer
  • Je geboortedatum
  • Postcode en huisnummer
  • Vul in het veld “persoonlijke opmerkingen” de laatste 4 cijfers van je bankrekening in.

Mocht het met de bijgevoegde link nog niet lukken, dan kan een moderator in je klantgegevens, om te zien waar het fout gaat.


Hoi @LiekeD, welkom! 

Michel geeft al aan waar je het stappenplan kunt vinden om e-sim te activeren:

Via de volgende link, kom je op de speciale pagina van KPN, waar stap voor stap wordt uitgelegd hoe je de e-sim kunt downloaden en activeren: E-sim Aanvragen en Activeren

 

 

Maar ik begrijp dat dit bij jou niet lukt. Dan is het belangrijk om te weten op welke punt het precies misgaat. Ik ben dan ook benieuwd naar het antwoord op de vragen die Michel stelt.

Geef dan gelijk even aan welke melding je dan te zien krijgt, en waarom jouw gegevens niet zouden kloppen.

Je kunt eventueel ook een screenshot delen van de melding. Zorg er dan wel voor dat er geen privégegevens zichtbaar zijn.