Skip to main content

Hallo.

Ik kan de factuur van afgelopen maand niet zien.

Terwijl dat wel belangrijk is, want ik moet meer betalen.

Dus wil ik weten wat er aan de hand is

 

Groetjes

Hoi @Mariska van Boxtel! Welkom en bedankt voor je signaal! 

Gaat het om de meest recente factuur? Het kan zijn dat deze nog ingeladen moest worden: is de factuur nu inmiddels wel in te zien? Of zie je de factuur helemaal niet terug in MijnKPN? Of zie je de factuur wel, maar krijg je een foutmelding? Probeer je de factuur in te zien via de webversie van MijnKPN of de MijnKPN app: maakt dat nog een verschil?

Ik lees graag je antwoorden, zodat ik je verder kan helpen!


Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat de factuur inmiddels zichtbaar voor jou is. Anders hoor ik het graag!


Hoi hoi.

 

Ik kan nog steeds niks zien.

Alleen een paar maanden van 2020


Ah, jammer, dan gaan we uitzoeken waar dat aan ligt. Kun je nog antwoord geven op mijn eerder gestelde vragen? 

Probeer je de factuur in te zien via de webversie van MijnKPN of de MijnKPN app: maakt dat nog een verschil?

Ik lees graag je antwoorden, zodat ik je verder kan helpen!

Probeer ook om je abonnement te ontkoppelen en opnieuw toe te voegen: zie je dan wel alle facturen terug?


Ik kijk op mijn kpn app


Heb net mijn KPN app opnieuw geinstalleerd.

Maar alles blijft hetzelfde

 


En als je inlogt in MijnKPN via onze website? Zie je de facturen dan wel allemaal terug?
Zo nee, wil je het abonnement/ product ontkoppelen onder het tabblad “Producten”, uitloggen, opnieuw inloggen en het product opnieuw koppelen: zie je dan de facturen van 2021 terug?

Zo niet, vul dan je Forum profiel aan met jouw klantgegevens (klantnummer, postcode en huisnummer, volledige naam en de geboortedatum van de contractant) Ik stuur dan een kopie facturen van 2021 per e-mail toe.


Hoi Shyrin.

Inderdaad met ontkoppelen en weer koppelen, is het gelukt.

Dank je wel


Top, fijn dat het gelukt is! :smiley: Mochten er nog vragen zijn, dan horen wij het graag van jou!