Skip to main content

Hallo,

 

Ik heb voor mijn zoon (die nog thuis woont) een ander 06 nummer aangevraagd en dit nummer ook gekoppeld aan mijn account maar ik kan geen MB`s delen naar dit nummer?

Als ik bij mijn nummer op MB`s delen klik zie ik zijn nummer er niet bij staan?

 

Ik heb zijn nummer al ontkoppeld en weer terug maar dat heeft niet geholpen.

 

Frans

 

@sutton Welkom op het forum. Wat lastig dat het nog niet lukt om MB's te delen met dit nummer. Zou je voor mij je forumprofiel willen invullen met ook de mobiele nummers waar het om gaat? Dan kan ik je gegevens er bij pakken en uitzoeken of ik het probleem voor je kan oplossen. 


Bij deze gedaan

 


@sutton Bedankt voor het aanvullen van je forumprofiel. Ik zie dat één nummer nog niet is toegevoegd aan het Hussel huishouden, het lukt mij zelf ook niet direct om deze toe te voegen. Ik heb daarom een bericht doorgezet naar mijn collega's van de desbetreffende desk. Zij zullen het telefoonnummer zo snel mogelijk toevoegen. Zodra dit gebeurt is kunnen er ook MB's gedeeld worden met het telefoonnummer. Ik zal de aanmelding in de gaten houden en het laten weten als dit gelukt is. 


@sutton De aanmelding verloopt ook bij mijn collega's nog niet zoals hij zou moeten verlopen. Mijn collega's hebben dit ook weer doorgezet en wachten nu op reactie. Ik zal je dus nog om geduld moeten vragen helaas. 


Dit duurt nu wel al heel lang,ligt het aan het feit dat het nieuw aangevraagde nummer een probleem is want dan neem ik wel een ander nummer.

Wat meer informatie zou wel fijn zijn.

 


@sutton Daar ben ik het mee eens, het heeft inderdaad lang geduurd maar gelukkig heb ik goed nieuws. Het toevoegen van het nummer is gelukt. Is er een mogelijkheid om te controleren of het delen van MB's nu wel lukt? 


Ik heb net 50mb verstuurd en heb een bevestigingsmail ontvangen dus ga ik er van uit dat het werkt

Alleen de naam van het nummer is gewist maar ik ga er van uit dat ik dat zelf nog kan aanpassen

Bedankt voor de service

 


@sutton Heel graag gedaan natuurlijk, mocht het aanpassen van de naam toch niet lukken dan hoor ik het graag!