Skip to main content
Beantwoord

Kan geen SMS code ontvangen voor activatie E-sim

• March 14, 2025
  • 3 reacties
  • 61 keer bekeken

Ik heb een nieuwe telefoon, en per ongeluk mijn oude al gewist. 
Dus ik kan geen nieuwe eSim aanvragen aangezien in via sms een code zal krijgen, maar ik heb geen toegang tot sms.
Vermoed dat ik een fysieke sim paar nodig heb, maar ook daarvoor geld dat ik een code via sms moet invullen om deze aan te vragen.

Wat kan ik doen? Ik heb ook geen KPN winkel in de buurt, wil gewoon een nieuwe sim kaar.

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi ​@Brian Keetman, welkom bij onze community. 

Fijn om te zien dat het gelukt door naar een winkel te gaan. Een aanvulling hierop: er kan ook een nieuwe simkaart worden besteld via de klantenservice. Maak makkelijk een terugbelafspraak (rechts onderin) met ons. Dan nemen wij contact met je op wanneer het jou uitkomt om dit te regelen. .

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • March 14, 2025

Als het goed is kun je op de oude telefoon e-sim herstellen via de MijnKPN app daarop.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 15, 2025

Ik ben naar de Phone House geweest, daar direct een nieuwe sim gekregen en klaar. Hou het dus even bij een fysieke sim kaart.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • Antwoord
  • March 17, 2025

Hi ​@Brian Keetman, welkom bij onze community. 

Fijn om te zien dat het gelukt door naar een winkel te gaan. Een aanvulling hierop: er kan ook een nieuwe simkaart worden besteld via de klantenservice. Maak makkelijk een terugbelafspraak (rechts onderin) met ons. Dan nemen wij contact met je op wanneer het jou uitkomt om dit te regelen. .