Skip to main content

Hoi, ik heb abbo Zorgeloze instap. Ben nu in Portugal, heb nog 6000 mb, maar kan deze mb’s niet gebruiken. Krijg telkens bericht dat ik al door mijn data ben en Exta Bundel voor in het buitenland moet aanschaffen. Zonde van mijn geld.. Hoe kan ik mijn huidge mb’s hier gewoon gebruiken? Kan niks hierover vinden om dit aan te passen. En kpn is niet bereikbaar. Of als ik jullie zou kunnen bereiken kost me dat 100 cent per minuut. Nog meer kosten. Best vervelend en balen allemaal. Zit hier nog twee weken. Dat kost me echt heel veel extra bundels als ik dit niet kan oplossen.. Alvast bedankt voor de oplossing! 

Hi, welkom hier. 

Als ik het goed begrijp zit je nu in Portugal en je hebt nog in ieder geval data. Zie je dit ook terug in Mijn KPN? 

Zou je ook je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 
 


Hi, als het goed is zijn alle gegevens ingevuld.


Ik heb van "Zorgeloze instap" nog nooit gehoord. Is dat een heel heel heel oud abonnement ofzo? Of is dat van Telfort? 


@Opvakantie Heb je wel op opslaan geklikt? Ik zie alleen maar lege velden. Zou je dit nogmaals willen proberen?


Ik heb van "Zorgeloze instap" nog nooit gehoord. Is dat een heel heel heel oud abonnement ofzo? Of is dat van Telfort? 

Dat klinkt inderdaad als een oude versie.