Skip to main content
Beantwoord

Kan iemand anders een toestel voor mij in ontvangst nemen?

  • May 27, 2020
  • 3 reacties
  • 1645 keer bekeken

123kpn4
Nieuwkomer


Goedemiddag, mijn telefoon zou vandaag aankomen maar ik kan hem zelf niet ontvangen, kan mijn meerderjarige dochter deze ontvangen?

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
*Admin: topic verplaatst naar juiste board

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi @123kpn4, we zijn inmiddels een paar dagen verder dus ik hoop dat het je linksom of rechtsom gelukt is!
Voor de goede orde, bij een nieuw abonnement zal de contractant het toestel aan moeten nemen en moeten pinnen aan de deur.
Bij een verlenging gaat het via PostNL en mag iemand anders hem ook aannemen.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • May 27, 2020

Hoi @123kpn4 ,

Normaliter moet je je legitimeren. Dus waarschijnlijk heeft jouw dochter de telefoon niet in ontvangst mogen nemen. (Of jullie moeten wel heel erg veel op elkaar lijken…..) 

De kans is groot dat je de telefoon nu moet ophalen bij een afhaalpunt. 

 


Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • May 30, 2020

@123kpn4 

Heb je de telefoon inmiddels al in gebruik genomen? 

 


Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi @123kpn4, we zijn inmiddels een paar dagen verder dus ik hoop dat het je linksom of rechtsom gelukt is!
Voor de goede orde, bij een nieuw abonnement zal de contractant het toestel aan moeten nemen en moeten pinnen aan de deur.
Bij een verlenging gaat het via PostNL en mag iemand anders hem ook aannemen.