Skip to main content

Ook ik ben op zoek naar een telefoonnummer die gisteren, 25-10, mijn vader gebeld heeft tussen 13.00 uur en 14.00 uur. Hij is in die tijd maar 1x gebeld. Het betreft een vaste telefoon en het toestel begint de belgeschiedenis van 1 week geleden of eerder. Is er inmiddels nog een andere mogelijkheid om dit nu te achterhalen? 

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hallo @Carla316 ,

KPN registreert dit niet, dus via KPN kun je daar niet achter komen. 
 

In de meeste telefoons kun je de gemiste gesprekken wel terugvinden. Maar als iemand gebeld heeft met een afgeschermd nummer, dan kom je die beller niet te weten. Zo zijn er veel bedrijven die bellen vanuit een telefooncentrale en dan wordt er geen telefoonnummer zichtbaar op de telefoon van jouw vader. 


@Carla316 , welk modem heeft jou vader? Sommige modems (o.a. die Fritz Box, maar volgens mij ook de Experia modems tenminste gedeeltelijk) houden ook een lijst van in- en uitgaande gesprekken bij. Misschien is het daar terug te vinden.

 


@Joris62 

Prima aanvulling natuurlijk, maar iets zegt mij dat haar vader geen Fritzbox of ander uitgebreid modem heeft. Maar goed, je weet het inderdaad nooit. 


Prima aanvulling natuurlijk, maar iets zegt mij dat haar vader geen Fritzbox of ander uitgebreid modem heeft. Maar goed, je weet het inderdaad nooit. 

Zoals @Joris62 terecht opmerkt houden sommige Experia Boxen ook de oproepen bij. Als ik mij hoed herinner kon je op de V10 de laatste tien gesprekken in de call log zien staan.


@Carla316 , welk modem heeft jou vader? Sommige modems (o.a. die Fritz Box, maar volgens mij ook de Experia modems tenminste gedeeltelijk) houden ook een lijst van in- en uitgaande gesprekken bij. Misschien is het daar terug te vinden.

 

Mijn vader heeft geen modem, want hij heeft geen internet. Hij heeft alleen vaste telefonie. 


Mijn vader heeft alleen vaste telefonie. Geen mobiele telefonie en ook geen internet. Hij krijgt iedere maand een overzicht met telefoonnummers die gebeld zijn, dus ik had gehoopt dat ook de inkomende gesprekken ergens geregistreerd zouden worden. Maar ik begrijp dat dit niet zo is. Hartelijk dank voor al jullie reacties! 


Daar was ik al bang voor @Carla316 .  Als het dan niet door het telefoontoestel zelf geregistreerd is dan zie ik helaas geen mogelijkheid om het te achterhalen.


Mijn vader heeft alleen vaste telefonie. Geen mobiele telefonie en ook geen internet. Hij krijgt iedere maand een overzicht met telefoonnummers die gebeld zijn, dus ik had gehoopt dat ook de inkomende gesprekken ergens geregistreerd zouden worden. Maar ik begrijp dat dit niet zo is. 

Klopt @Carla316 ,

De binnenkomende gesprekken worden door KPN niet beschikbaar gesteld in een overzicht. 
 

Je bent dus afhankelijk van zijn vaste telefoon  en of de beller het nummer meezond tijdens het bellen. 
 

 

In de meeste telefoons kun je de gemiste gesprekken wel terugvinden. Maar als iemand gebeld heeft met een afgeschermd nummer, dan kom je die beller niet te weten. Zo zijn er veel bedrijven die bellen vanuit een telefooncentrale en dan wordt er geen telefoonnummer zichtbaar op de telefoon van jouw vader. 

 

Â