Skip to main content

Beste,

 

Enkele jaren geleden heb ik destijds via MijnTelfort de simkaart geblokkeerd voor bellen naar het buitenland. Nu ik van baan ben gewisseld zou ik deze optie weer graag willen activeren zodat ik mobiel naar België kan bellen. Echter in MijnKPN vind ik dit niet terug. Kunt u mij helpen bij het deblokkeren van internationaal bellen.

Hallo @RicBon ,

Je kunt daarvoor het beste even bellen met de klantenservice. 0800-0402, vandaag tot 20.00 bereikbaar. 
 

Zij kunnen het vast aanpassen. Zo niet, dan wordt er door hun een vervangende simkaart gestuurd. 


Ik kan ook niet meer in het buitenland bellen of sms'en of internetten sinds ik bij Telfort dit jaren geleden geblokkeerd heb.

Een nieuwe simkaart heeft niets opgelost. 

Graag een passende oplossing. 


Hallo @Dan6691 , je schrijft zelf dat je dat in het verleden zelf geblokkeerd hebt, daar helpt een andere simkaart inderdaad niets aan.

Morgen gewoon even KPN bellen, 0800 0402 en zij kunnen de blokkade(s) voor je opheffen.

Zorg wel dat je relevante gegevens bij de hand hebt i.v.m. verificatie en i.d.

 


Beste, Bedankt voor uw reactie.  

Helaas is vaker beloofd om de blokkade op te heffen maar is dat nooit gebeurd.

Een andere simkaart werd door de klantenservice als oplossing aangeboden en zag ik ook hier op het forum als oplossing die dus blijkbaar niet werkt..