Skip to main content

Beste,

Voor mijn vakantie heb ik mijn abonnament verlengt en daarbij ook een nieuwe telefoon uitgekozen. Deze was niet op voorraad. Ik heb aangegeven dat ik de telefoon pas op 7 september NA mijn vakantie wilde ontvangen. De verkoper vertelde dat hij dat niet kon aangeeven bij de bestelling, maar zodra ik een track en trace krijg dat ik het moment van levering kan aanpassen.

Inmiddels deze track en trace ontvanegn, maar kan hem maar 2 dagen vooruit verschuiven, maar niet tot na mijn vakantie.

Wat moet ik doen om dat wel voor elkaar te krijgen?

 

Mvg Richard

Annuleren denk ik...


Hallo @Richard., leuk dat je jouw abonnement bij KPN hebt vernieuwd! Bedankt voor jouw vertrouwen. :green_heart:  Helaas was het toestel niet op voorraad ten tijden van bestellen en wordt deze nu bezorgd terwijl je op vakantie bent. Ik kan me voorstellen dat dit erg onhandig is. Zoals mijn collega ook al had aangegeven, hebben wij niet de mogelijkheid om de levering van een toestel bij verlenging uit te stellen. Je kunt dit hooguit proberen via PostNL zelf. Je kunt eventueel ook contact met PostNL opnemen om te vragen wat de mogelijkheden zijn. Als dit niet lukt, dan ben ik bang dat er niets anders op zit dan de bestelling te annuleren en deze opnieuw in te leggen. 


Inmiddels opgelost via de chat functie met KPN. Wat ik niet wist is dat een ander het toestel ook in ontvangst mog nemen. Alles alsnog goed gekomen.

Bedankt voor de reacties.