Skip to main content

Graag UIT zetten dat ik maandelijks deze notificatie per SMS krijg.
Dit is zeer storend wanneer ik dit in de ochtend ontvang terwijl het nog niet nodig is om op te staan.

Beter zou zijn wanneer KPN het zijn klanten mogelijk maakt om dit zelf uit te zetten.

@Geert LvB Hi Geert en van harte welkom op ons forum.

Goed dat je een seintje geeft, als een melding meer storend dan behulpzaam is. Dankjewel ook voor de suggestie, het zou inderdaad mooi zijn als je zulke instellingen in de toekomst zelf kunt aanpassen. Vul je intussen je forumprofiel zo volledig mogelijk in, inclusief je mobiele nummer? Als je daarna hier een seintje geeft, kijk ik er voor je naar.


Hoi Alexandra,

Mijn profiel is aangevuld, waaronder mijn abonnementen.
Het zou fijn zijn als je dit maandelijkse SMS-bericht kunt uitzetten.

Groeten,
Geert


@Geert LvB Hi Geert, dankjewel! Ik heb je gegevens erbij gepakt en een instelling voor je aangepast. Je zou de sms over de start van de nieuwe maand nu niet meer moeten krijgen. 


Hoi Alexandra,

Dank voor het aanpassen. Ik wacht 4 februari af, dan weet ik of het nu stil blijft.


@Geert LvB Helemaal prima. Je weet me hier te vinden als ik iets voor je kan doen.


Goede morgen @Alexandra, kan dit voor mij a.u.b. ook uitgezet worden?


Kunnen jullie niet een aan/uit knop maken in de app? Wil deze melding ook niet! Vanmorgen ging die om 00:20 uur! Heb dit zelf nooit aangezet en is sinds het nieuwe abonnement is in gegaan.  In huis 3 abonnementen waarvan 2 afgelopen week verlengd zijn. Ik houd mijn hart vast op de sms notificatie komen er 3 sms'jes binnen. #gaatmijnnachtrust.


@Geert LvB Helemaal prima. Je weet me hier te vinden als ik iets voor je kan doen.

De notificaties zijn met succes uitgezet. Dank, Alexandra!
Toch blijft het wenselijk dat KPN er voor zorgt dat je dit als gebruiker zèlf kunt instellen. Dat blijkt wel uit alle reacties op het forum.

Zo moeilijk kan dat toch niet zijn?


Beste @Alexandra,

Kunnen de bundel sms’jes ook voor mij uitgezet worden? Ik heb hier een apart topic voor gemaakt.

 


@Computergek88 @Alexandra ik krijg ze nog steeds, benieuwd of jij meer succes hebt.


Ik wordt helaas van het kastje naar de muur gestuurd. Klantenservice zegt. Maak maar een forum topic aan. Hier op het forum zeggen ze bel klantenservice 🤔


Hi allen. In verband met de verificatie die we verplicht zijn te doen, kunnen we deze sms-notificatie niet meer via het forum voor jullie uitzetten. Excuus voor het ongemak. Je kan gratis bellen met onze klantenservice op 0800-0402. Onze collega's daar helpen je dan meteen verder met het uitzetten van die sms over de start van de nieuwe maand.