Skip to main content

Beste,

mijn abonnement verloopt 25 juni a.s.

Ik blijf graag bij KPN en wil verlengen met de iPhone 13 (in een keer betalen). 

Ik kan nu al verlengen, maar wil eigenlijk dat mijn abonnement pas op/na 1 juli in gaat, anders gaat in oktober de prijs weer omhoog… 

Kan ik dat aangeven, of moet ik nog een maandje wachten met verlengen?

Hallo @pimendh , als je niets doet loopt je abo gewoon door onder de huidige voorwaarden, alleen kun je dan per maand opzeggen en verlengen wanneer je wilt. Verlengen houdt niets anders in dan een nieuw contract aangaan voor de periode van 2 jaar tegen een dan afgesproken prijs en voorwaarden.

Succes.

 


Dank! Alleen er is nu een aanbieding op de iphone tot 12 juni. En als je voor 1 juli een abo aangaat dan gaat de prijs in oktober omhoog ivm inflatie correctie, dat wil ik niet, maar wil wel profiteren van de aanbieding van de iphone


Hallo @pimendh zo'n toestel kun je bij iedere telefoonboer op de hoek kopen en misschien ook wel tegen een lagere prijs dan bij KPN, want telefoons zijn bij KPN geen core-business.

Succes met je beslissing.

 


Dat is zeker waar, echter komt KPN nu met de laagste prijs net geen 800€. Bij Apple zelf is dezelfde 1000€ en mediamarkt ook 1000€ dus vandaar dat ik deze aanbieding overweeg.

Maar hoop dan wel dat het abonnement 6 dagen later in kan gaan. Ik wil de telefoon toch in 1 keer betalen, maar voor de inflatiecorrectie zou het handig zijn als het abonnement 6 dagen later in kan gaan


Hoi @pimendh 
Dan zou je beter even kunnen bellen met het gratis nummer 0800 0402 dan weet je het zeker.
Bereikbaar op:  ma-vr tussen 08:00 - 20:00. zat. - 17:00
Zon- en feestdagen gesloten


Hoi @pimendh 
Dan zou je beter even kunnen bellen met het gratis nummer 0800 0402 dan weet je het zeker.
Bereikbaar op:  ma-vr tussen 08:00 - 20:00. zat. - 17:00
Zon- en feestdagen gesloten

Inderdaad @pimendh , gewoon even bellen om te kijken wat de mogelijkheden zijn of bij een lokale KPN-winkel binnenstappen voor persoonlijk contact.

Succes.


Is je abonnement verlengbaar per 25 juni of is je abo einddatum 25 juni?

Als het de einddatum is en je zet nu de verlenging in (nieuw abo ivm lening) dan zal je nieuwe abo sowieso pas per 26 juni ingaan. Je maakt eerst je oude abonnement af namelijk. Dan heb je deze maand dus t/m 25 juni de oude prijs en nog een paar dagen de nieuwe.

Is het de datum van af wanneer je kunt verlengen dan duurt het nog 26 september vooralleer het '’nu'’ afgesloten abo gaat lopen. Want, zoals vermeld, je maakt eerst je oude abonnement af.


de einddatum is 25 juni en ik zou graag pas NA 1 juli een nieuw abonnement aan willen gaan ivm dus die inflatiecorrectie


 

http://kpn.com/inflatie

Alleen er is nu een aanbieding op de iphone tot 12 juni.

Als de EINDdatum 25 juni is kun je nu al verlengen (en dus het voordeel meepakken op de telefoon). De besparing met de aanbieding op die iPhone is VELE malen meer dan die paar dubbeltjes inflatie op jaarbasis hoor.

Je gaat toch geen korting van, wat is het, 200 euro mislopen op ca. 4 euro jaarbasis van één jaar eerder inflatiecorrectie??? Want die komt elk jaar sowieso per 1 oktober. Over het abonnement.

 


Is je abonnement verlengbaar per 25 juni of is je abo einddatum 25 juni?

Als het de einddatum is en je zet nu de verlenging in (nieuw abo ivm lening) dan zal je nieuwe abo sowieso pas per 26 juni ingaan. Je maakt eerst je oude abonnement af namelijk. Dan heb je deze maand dus t/m 25 juni de oude prijs en nog een paar dagen de nieuwe.

Is het de datum van af wanneer je kunt verlengen dan duurt het nog 26 september vooralleer het '’nu'’ afgesloten abo gaat lopen. Want, zoals vermeld, je maakt eerst je oude abonnement af.

Dit, inderdaad. Je kunt zelf niet kiezen voor een gewenste ingangsdatum. 


 

http://kpn.com/inflatie

Alleen er is nu een aanbieding op de iphone tot 12 juni.

Als de EINDdatum 25 juni is kun je nu al verlengen (en dus het voordeel meepakken op de telefoon). De besparing met de aanbieding op die iPhone is VELE malen meer dan die paar dubbeltjes inflatie op jaarbasis hoor.

Je gaat toch geen korting van, wat is het, 200 euro mislopen op ca. 4 euro jaarbasis van één jaar eerder inflatiecorrectie??? Want die komt elk jaar sowieso per 1 oktober. Over het abonnement.

De inflatie is nu 10% ofzo. Als je nu een abonnement hebt van bijvoorbeeld 20 euro per maand, dan komt daar dus 2 euro per maand bovenop. Dit is dus 24 euro per jaar. Bij een duurder abonnement is dat nog meer.