Skip to main content

Ik word al bijna een jaar bedreigd maar word nu ook steeds op mijn telefoon anoniem gebeld ik weet het zeker dat het diegene is kan ik mijn telefoonnummer veranderen zonder dat diegene dat merkt? hoop dat jullie mij kunnen helpen ben vreselijk bang 

Hallo @Graaganoniemblijven 

 

Dat kan voor zowel een vast als mobiel nummer, je kunt hiervoor bellen met de klantenservice, via 0800-0402.

Daar kan het direct geregeld worden.

Let op: je oude nummer is dan echt verdwenen en je krijgt het niet meer terug. 

 

Als het een mobiel nummer is denk er dan aan dat als je verificatie via SMS ingesteld hebt staan voor bepaalde diensten (DigiD, bank, 2FA inloggen op websites e.d.), je dat dan eerst moet veranderen, meestal wordt er ter verificatie nog een SMS naar het oude nummer gestuurd voor je het kan wijzigen of uit kan schakelen.

 

Politie kan ook niets doen aan die bedreiging?


Nou eerst niet omdat er geen genoeg bewijs was maar met de recentelijk bericht die ik kreeg eindelijk wel  volgende week afspraak bij de politie voor aangifte te doen hopen dat ze iets voor mij kunnen doen  durf amper naar buiten en heel angstig 


Lijkt mij heel naar om mee te maken.

Hopelijk gaat de politie het nu serieus oppakken en er wat aan doen zodat jij weer normaal kan leven.


Nou eerst niet omdat er geen genoeg bewijs was maar met de recentelijk bericht die ik kreeg eindelijk wel  volgende week afspraak bij de politie voor aangifte te doen hopen dat ze iets voor mij kunnen doen  durf amper naar buiten en heel angstig 

Als je aangifte gaat doen, niet je eigen adres opgeven maar het adres van de politiepost. De tegenpartij krijgt nl je aangifte te zien en dus ook je woonadres


Goedenavond @Graaganoniemblijven! Ik zie dat je vanuit onze community al voorzien bent van de juiste informatie: heel fijn!

Is het gelukt om het telefoonnummer te wijzigen?
Ik wil je heel veel sterkte toewensen en hoop dat je snel rust en geen angst meer zult hebben!


Ja ik heb ondertussen contact gehad en heb een ander telefoonnummer en simkaartje gekregen mijn dank is groot volgende week aangifte doen (kwam plotseling iets anders privé tussendoor) hopen dat  met dit bewijs wat ik heb dat ze worden opgespoord


Top, fijn dat het geregeld is! Ik hoop met je mee! 🤞🏾