Skip to main content

Ik zou graag de betaling van de applewatch ultra in de winkel willen voldoen met een visa of mastercard. Hoe regel ik dit? In de winkel zeggen ze dat je het alleen online kunt bestellen, maar dan komt het op de eerst volgende factuur terecht en gaat het vanaf mijn bankrekening, dat ik dus niet wil...

De creditcard wordt in the end toch ook van de bankrekening betaald?

Mijn CC, die ik alleen voor het buitenland heb, haalt het per maand uitgegeven bedrag 1 x per maand van mijn IBAN af.

Je kunt die Apple Watch ook in bv een Apple Store kopen. Bij die Amerikanen kun je vast en zeker met de CC betalen.


@Yogish Klopt! Je kan zelfs online bestellen en dan ophalen in Amsterdam, Haarlem of Den Haag. Superservice!

En… je kan inderdaad met je Creditcard betalen.


Ik heb het voor je nagevraagd aan een tweetal collega's die bij Retail werken. Beide geven aan dat het betalen met creditcard wel mogelijk is voor de verkoop van accessoires maar niet als acceptatiebewijs (1cent pin) voor een nieuw abonnement. Helaas is het wel zo dat de winkel deze dure horloges volgens mij niet standaard op voorraad hebben dus dan zal het wel online moeten...


Ik heb het voor je nagevraagd aan een tweetal collega's die bij Retail werken. Beide geven aan dat het betalen met creditcard wel mogelijk is voor de verkoop van accessoires maar niet als acceptatiebewijs (1cent pin) voor een nieuw abonnement. Helaas is het wel zo dat de winkel deze dure horloges volgens mij niet standaard op voorraad hebben dus dan zal het wel online moeten...

Dank voor je antwoord. Ik heb al een KPN abonnement sinds 10 jaar nu ofzo… Ik wil nu een AppleWatch ultra kopen met een abonnement van 5 euro, zodat ze mijn huidige nummer ermee kunnen koppelen dmv e-Sim. Zou je advies zijn terug te gaan naar KPN Den Haag of weer eerst even telefonisch contact te leggen. Want het zou sneller gaan als ik naar de winkel zou gaan en nu is online bestellen sneller etc.


@Yogish Klopt! Je kan zelfs online bestellen en dan ophalen in Amsterdam, Haarlem of Den Haag. Superservice!

En… je kan inderdaad met je Creditcard betalen.

Bij KPN? En hoe heb jij dat gedaan? Dank voor je antwoord.


Ook als je hem niet bij kpn koopt kan je het e-sim multisim abonnement bij kpn nemen. Op hetzelfde nummer als je iPhone. 

Bij kpn:

Kopen via http://kpn.com/applewatch .


Betaalgegevens

Je betaalt met onderstaande rekening:

  • Je abonnement maandelijks via automatische incasso.
  • Eenmalig de bijbetaling van je smartwatch. Dit gaat automatisch via jouw volgende KPN rekening.

@Yogish Klopt! Je kan zelfs online bestellen en dan ophalen in Amsterdam, Haarlem of Den Haag. Superservice!

En… je kan inderdaad met je Creditcard betalen.

Bij KPN? En hoe heb jij dat gedaan? Dank voor je antwoord.

Zelf heb ik de iPhone 13 Pro destijds, vorig jaar december (2021), besteld online, omdat ie slechts op voorraad was bij Apple in Haarlem, een tripje binnenstad Haarlem gedaan. Je kan online betalen en vervolgens met je ophaal bewijs, wat je per email krijg, ophalen. Afgezien van de hoge parkeertarieven aldaar een topservice van de Apple Store.


Ik snap niet helemaal waarom je met creditcard wilt betalen. Dat kan bij kpn helaas niet ( beweerde ik ook niet bij de link).

Omdat het bij kpn niet kan vandaar onze tip om hem bij Apple Store te kopen. Mede namens @driemaster , die ook Apple Store bedoeld.Â