Skip to main content

Mijn belminuten waren al op deze maand, mijn MB's nog niet. Ik heb toen 250 belminuten/sms/mb erbij gekocht, maar mijn internet gebruikt ook die extra gekochte data. Terwijl mijn eigen data nog niet eens op zijn. Is het mogelijk om echt alleen belminuten te kopen? Want ik ben nu al door de extra gekochte bundel heen terwijl ik maar even gebeld heb.

Hoi, er zijn voor abonnementen maar 2 bundels. Beide met MB/minuten/sms. 250 en 1000.

Zie ook

Ben je vaker voortijdig door je belminuten/sms heen? Dan is het te overwegen om '’onbeperkt'’ bellen/sms te nemen. Als je al een Hussel abonnement hebt is dat maar 1 euro per maand meer dan 150 minuten/sms. Hussel is tussentijds aan te passen via MijnKPN. Een wijziging gaat de eerstvolgende maand in.

Je kunt ook zonder zo'n bundel verder bellen. Dan kost het 23 cent per minuut en 7 cent per sms (per 160 tekens om precies te zijn; max. is 800 tekens)

Heb jij Whatsapp en de ander ook? Dan kan je via Whatsapp bellen (video, maar ook audio only. Dat laatste kost nauwelijks data). En thuis via wifi bel je zelfs gratis via Whatsapp naar andere Whatsappers.


Goedemiddag @Manon1234, goed nieuws sinds gisteren is er een nieuwe bundel voor alleen het belgedeelte van jouw abonnement. Je kunt nu een onbeperkte belbundel aanzetten. 

 

 


Dank jullie wel voor de antwoorden!