Skip to main content

Ik zou een data abonnement in de loop van een jaar “aan” en “uit” willen zetten dus bijvoorbeeld 2 maanden gebruiken, dan uit voor  3 maanden en dan weer aanzette. Ik zou een maandelijks opzegbaar abonnement kunnen nemen en dit dan opzeggen. Kan ik dan met de bestaande sim het abonnement weer activeren of moet ik dan iedere keer een nieuw abonnement met nieuwe simkaart aanvragen of ?   

Hallo @Ruudvds 

 

Je kan een abonnement niet tijdelijk stopzetten, je moet dan elke keer een nieuw abonnement afsluiten en krijgt dan ook elke keer een nieuwe simkaart omdat de oude niet meer geactiveerd kan worden.

Als je hussel korting krijgt kost zo'n data only abonnement minimaal € 5 per maand voor 1GB, je kan er wel data naar toe delen als je een ander KPN mobiel abonnement hebt, tot max. 50GB per maand als dat een Unlimited abonnement is.

 

Houd ook rekening met aansluitkosten, die zijn normaal € 25, op dit moment kost het € 0 vanwege een actie, maar als je die wel zou moeten betalen is dat gelijk aan het in stand houden van een 1GB data only abonnement voor 5 maanden.

Ook heb je nog steeds 1 maand opzegtermijn met een maandelijks opzegbaar abonnement, dat moet je dan ook goed inplannen.


Dank je wel, is duidelijk.