Skip to main content

Ik woon in Duitsland. Mijn verslag is in Duitsland. Het adres ******* is precies de Duits-Nederlandse grens. Ik wil graag van u alleen een simkaart kopen zonder router voor internet in een abonnement zonder limiet. Mijn bankrekening staat in Duitsland Volksbank. Ik heb geen Nederlandse bankrekening Kan ik een simkaart internet krijgen voor een abonnement op het KPN-netwerk? Heel erg bedankt en laat het me weten. Groetjes Lukasz Kukawka

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy
 

Hoi @qkawek Lukasz
Dat is niet mogelijk, je moet sowieso een Nederlandse bankrekening hebben.
Wil je het fijne ervan weten dan kun je het beste even 0800 0402
of vanuit Duitsland +31 6 1200 1200 bellen
Bereikbaar op:  ma-vr tussen 08:00 - 20:00. zat. - 17:00

Zon- en feestdagen gesloten


@qkawek wat @huistijger zegt klopt.

Wel is het mogelijk om na de levering het rekeningnummer aan te passen. Daarbij geldt wel dat het moet gaan om een duits IBAN rekeningnummer. 

Als je niet zeker weet of je Duitse IBAN rekeningnummer geschikt is, zet deze dan in je profiel. Dan kijk ik dat voor je na. 


@qkawek . Denk je er wel aan dat '’onbeperkt'’ internet ( 10 GB per dag ) alleen werkt als de simkaart verbinding maakt met het Nederlandse netwerk van KPN zelf?

In andere landen in de E.U. is het 50 GB per maand en dus niet onbeperkt.

Geen Duitse provider die het biedt?


MMijn telefoon maakt verbinding met de KPN zender omdat ik 5 meter heb naar de grens met Nederland... Daarom wilde ik lte internet in KDP ...


Afgezien van de bankrekening…. ik vraag me af of het überhaupt kán met een Duits adres.

CC: @Bram_ 


Ik kreeg zo'n link van KPN ...   er is echter geen LTE-simkaart om uit te kiezen zonder limiet …

 

https://portal.simpoint.com/public/newOrderForm?vo=SPNL&_locale=nl


Die link lijkt me niet van kpn. Maar gewoon een bedrijf dat...

Wat bedoel je met geen simkaart '’zonder limiet'’?

Bij die met onbeperkt internet is er een limiet van 10 GB per dag, wat eventueel aan te vullen is met gratis dagbundels van 2 GB per stuk. Daarvoor moet het device waar ie in zit wel sms kunnen verzenden, anders kan je niet over die aanvullers beschikken.
Er zit geen limiet op de aanvullers.

Onbeperkt op die kaart is alleen via het kpn netwerk zoals vermeld. Rest Europa is 50 GB per maand. Zonder aanvullers.


@PeterG ja. Het kan wel. Maar of het handig is, dat is een tweede. Ik weet natuurlijk niet alle omstandigheden. Ik weer bijvoorbeeld niet wat de voorwaarden van een Duits abonnement zijn. Of de kosten.

Verder moet zoals gezegd de bestelling geplaatst worden met een Nederlands rekeningnummer. Daarna mag dat gewijzigd worden naar een Duits IBAN bankrekeningnummer. Ook mag het factuuradres gewijzigd worden naar een Duits adres. Wel moet het contactadres altijd een Nederlands adres blijven.

@qkawek ook is het inderdaad zo dat alle abonnementen met onbeperkt data alleen onbeperkt zijn binnen nederland. In het buitenland blijft de bundel beperkt tot 50GB.


@qkawek heb je met de reacties in dit topic voldoende antwoord op je vraag?Â