Skip to main content

Hallo ik had een vraag. 

Ik heb al een abonement bij KPN. Ik zou echter graag een toestel willen toevoegen in het abonement. Is dit mogenlijk?

Alvast bedankt. 

 

Vriendelijke groet, 

 

Daan 

Hallo @Daan Peeks , heb je nu een sim only abonnement en wil je daar een toestel aan toevoegen?

Een sim only abonnement kan voortijdig worden opengebroken naar een abonnement met toestel. Hier zijn echter wel een aantal voorwaarden aan verbonden. Zo dient het sim only abonnement minimaal 3 maanden actief te zijn. Vanaf 4 maanden (120 dagen) voor het eind van het contract kan het niet meer, want dan kan je al ‘gewoon’ verlengen.

Het is alleen mogelijk om dit met de collega's van de klantenservice te regelen. Je kunt hen telefonisch bereiken via 0800-0402 (gratis) en via de chat. 

bron: sim only naar abo met toestel

Bij een abonnement met toestel moet je bij een toestellening van meer dan €250 wel rekening houden met een BKR registratie die je later dwars kan zitten bij andere leningen (of een hypotheek)!


Nog van harte welkom op ons forum @Daan Peeks

Ik zie dat je al perfect geïnformeerd bent door @RBxx, fijn :blush: Als je nog vragen hebt, laat het gerust weten.