Skip to main content

Ik heb ook een prepaid nummer van KPN wat ik wil verplaatsen naar een bestaand KPN mobiel abonnement. Ik heb vandaag de klantenservice van KPN gebeld en deze vertelden mij dat dit niet mogelijk is. 

Het zou alleen mogelijk zijn met het aangaan van een nieuw KPN mobiel abonnement.

 

Ik ben dus heel benieuwd hoe het nu zit in 2021.

Kan het nu wel of kan het nu niet? 

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 

@Wewa 

Prepaid is en blijft een losstaand product. Wat bedoel je met '’verplaatsen naar bestaand abonnement”? Wat is je doel?

Er kunnen wel meerdere mobiele abonnementen onder één klantnummer.


Hi @Wewa,

Bedoel je dat je nu 2 mobiele nummers van KPN hebt, en dat je het nummer van het abonnement zou willen vervangen door het nummer dat nu aan de Prepaid kaart gekoppeld is? Zodat je nog maar 1 KPN nummer hebt bij het abonnement, en je Prepaid kaart helemaal niks meer doet?

Of begrijp ik het nu verkeerd?


Ik bedoel precies wat jij schrijft, Maja 👍


Ok duidelijk! Ik kan me niet voorstellen dat we dit niet voor elkaar kunnen krijgen, dus ik ga mijn best voor je doen :slight_smile:

Zou je daarvoor je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het naast je persoons- en adresgegevens ook de laatste 3 cijfers van je IBAN en beide mobiele nummers waar het om gaat noteren, dit kan in het opmerkingenveld onderaan!


Ik zie nog geen gegevens in je profiel staan @Wewa, kan ik je hier nog verder mee helpen of is het tóch gelukt via een andere weg? Hoor het hoe dan ook graag!