Skip to main content

Voor iemand zonder internet wil ik op mijn laptop de app hebben om zijn seniorenmobieltje te beheren resp. te opwaarderen etc.

Dus naast de KPNapp die ik reeds voor mijn eigen mobieltje heb.

@Dorustel Ik kan i.i.g. zo'n app niet vinden. Het enige wat u zou kunnen doen is de telefoon koppelen met uw laptop, of anders voor die telefoon een abonnement(tje) afsluiten op uw eigen naam.


Er bestaat geen app voor de pc of laptop. Op de laptop logt u gewoon in op de website van KPN. Hoe dat gaat bij prepaid weet ik verder niet.


Hallo @Dorustel 
Je kan in MijnKPN meerdere KPN mobiel abonnementen koppelen aan dezelfde KPN ID, dus je hebt geen aparte MijnKPN nodig. Je logt in en kiest vervolgens welk nummer je wil beheren.


Als het voor iemand anders is kan ik me voorstellen dat je dat onder een apart account wilt hebben. Niet bij je eigen abonnement(en). 


Kan ook, dan maak je een extra KPN ID aan en log je iedere keer in op het gewenste account.


Het is niet mogelijk om überhaupt apps 2 x op één apparaat te hebben. Het is mij nog nooit gelukt. 

Je kunt het nummer gewoon koppelen in je eigen MijnKPN ( toestel wel bij de hand ivm sms verificatie). Of...

Je kunt wel op je laptop, ander apparaat dus, inloggen via de kpn.com website met de gegevens van die ander. 

Het opwaarderen van iemand anders prepaid gaat héél eenvoudig via

X http://kpn.com/prepaid/opwaarderen.htm .

 


Bedankt vriendelijke mensen met Uw commentaar. Ik heb mijn gestelde wens maar in de ijskast gezet.