Skip to main content

Hi,

Ik ben aan het oriƫnteren naar verschillende verkooppunten omtrent een abbonement inclusief Iphone 15 in dit geval. Nu zag ik op de website van KPN een abbonement voor 2 jaar inc internet etc etc voor 54 euro en eenmalig 31 euro kosten erbij. Echter bij belsimpel kan ik exact hetzelfde abbonement aanschaffen voor 51 euro zonder bijkomende kosten. Scheelt toch pak en beet 100-120 euro.

Ā 

Ik wil dan ook graag een verzekering erbij. Alleen is het nu zo dat de verzekering van Belsimpel 18 euro bedraagt, terwijl de verzekering van KPN 12 euro bedraagt.Ā 

Ā 

Is het mogelijk als ik via Belsimpel een abbonement van KPN aanschaf, daarna nog wel de telefoon kan laten verzekeren bij KPN?Ā Uiteindelijk komt wel het totaalpakketĀ bij KPN vandaan.

Ā 

Alvast bedankt :)

Nee dat kan niet. Immers Belsimpel levert het toestel.Ā  Alleen het abonnement is een kpn abonnement.Ā 


Hoi @Leroy HĀ 

Je kunt voor je nieuwe smartphone een verzekering afsluiten bij Belsimpel zelf.
Dit kun je volledig zelfstandig doen, door in te loggen op je Belsimpel account, en daar een keuze te maken uit de aangeboden toestel-verzekeringen.

De eerste 3 maanden zijn gratis, en betaal je dus niets voor deze toestel-verzekering.
Vanaf de 4e maand ga je pas betalen, en is de hoogte van de premie afhankelijk van je gekozen smartphone en verzekering, die je tezamen met het KPN abonnement bij Belsimpel hebt gekocht.

Dus log even in op je Belsimpel account, en kies de ordernummer van deze bestelling, in jouw geval zal deze al gelijk zichtbaar zijn na het inloggen.
Halverwege deze pagina staan de verzekeringen, waaruit je kunt kiezen.

Maar je smartphone kun je zoals mede community lid @Joep1965Ā al aangaf, niet bij KPN zelf verzekeren, dit verloopt allemaal via Belsimpel.


Reageer