Skip to main content

Is het mogelijk om een wachtmuziek in te stellen op een particulier abonnement. 

Hallo @BasBasbasbasbas bedoel je dat als je gebeld wordt op je vaste lijn en je zet de opbeller in de wacht dat deze dan een wachtmuziekje hoort?

Als je dat bedoelt, heeft Siemens/Gigaset DECT dat standaard ingebouwd, hoogstens even activeren als het al niet standaard aan staat.

 


😁Nee ik heb het over de mobiele telefoon. Op de iPhone kan je mensen in de wacht zetten en de wachtmuziek hangt af van de provider. 🙂Bij kpn is dit gewoon het standaar over gaan geluid. Mijn vraag was of dit aan te passen is?😃


Hallo @BasBasbasbasbas dan kan ik je helaas niet verder helpen. Ik heb geen verstand van Apple-produkten.

Misschien zijn er mede-forumleden die hier wèl ervaring mee hebben. Wacht hun reacties even af.

 


Hi @BasBasbasbasbas, welkom hier. 

Ha, wat een toffe functie, ik wist eerlijk gezegd niet dat dit bestond. Ik moet je helaas teleurstellen, dit wordt niet ondersteund. Anders was het zichtbaar geweest onder Instellingen > Telefoon. 

Bedankt in ieder geval voor deze leuke tip, ik ga het in de toekomst ook gebruiken.