Skip to main content

Goedemorgen,

Ik ga naar Albanie en heb 500 mb/sms aangezet. Echter heb ik alleen data nodig en zou ik hem graag willen omzetten naar 2000 mb. Het is niet mogelijk om een bundel te verwijderen, ik heb hem nog niet gebruikt. Zou dit kunnen? 

Hoi, welkom op het forum 🙂@Aaamss .

Nee, helaas kan een eenmaal gekochte bundel niet verwijderd worden. Bundels zijn echter stapelbaar. Als je ook de 2000 MB bundel neemt dan gaat die aangesproken worden als de 500 MB/min./sms bundel op is.

Maar heb je de bundel nu al? Het beste is op de dag van vertrek. Of een dag daarvoor.

En DAAR kan je, bv via sms, ook nog bundels nemen.

P.S. mb is wat anders dan MB. mb bestaat niet eens als afkorting. Mb wel. En MB ( = 8 Mb ) ook.
En 1000 MB is weer 1 GB. 


Hi Peter. Ja ik heb het bundel al en zag pas later dat er alleen data beschikbaar is (is niet goed weergegeven). Ik vind het echter zonde om weer voor 20 euro data extra te bestellen terwijl de andere bundel 40 euro kost... Helaas werd ik door de klantenservice ook slecht geholpen en werd er niet gedacht in oplossingen. 


De oplossing die jij wilt, verwijdering van de bundel en restitutie, zit technisch niet het het systeem. En kan dus helaas niet.

Heb je een Dual sim toestel? Dan ben je mogelijk goedkoper uit met (extra) Albanese prepaid kaart voor je Data via 4G. (?) 
En zoveel mogelijk alleen Wifi netwerken gebruiken.