Skip to main content
Beantwoord

Kan ik in de KPN winkel met bevestiging van bewind verlengen?

• November 7, 2022
  • 1 reactie
  • 54 keer bekeken

Een vraag, Mijn bewind heeft maandag de 31ste van oktober een goedkeuring gemaild. En die is dus nog steeds niet binnen. 
is het mogelijk dat ik de gestuurde mail van me bewind meeneem naar een kpn winkel en dat ik dan alsnog mag verlengen ? 

Beste antwoord door Bram van KPN

Welkom op het forum @Dj020! Via de winkel mag dit niet. Via onze pagina over financiële hulpverlening lees je alle informatie.

Ik snap dat het vervelend is als er vertraging is terwijl er goedkeuring is gestuurd. Maar ik moet je toch vragen geduld te hebben of je bewindvoerder via de stappen contact op te laten nemen. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Bram van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • November 11, 2022

Welkom op het forum @Dj020! Via de winkel mag dit niet. Via onze pagina over financiële hulpverlening lees je alle informatie.

Ik snap dat het vervelend is als er vertraging is terwijl er goedkeuring is gestuurd. Maar ik moet je toch vragen geduld te hebben of je bewindvoerder via de stappen contact op te laten nemen.