Skip to main content
Vraag

Kan ik korting krijgen op een simkaart voor het goede doel?

• January 26, 2026
  • 4 reacties
  • 36 keer bekeken

Ik heb zelf internet en tv via KPN, volgende week sluit ik prive een nieuw abonnement af met een nieuwe telefoon en voor mijn oude telefoon wil ik graag een simkaart gaan gebruiken. Ik werk voor een goed doel en vraag me af of er een mogelijkheid is of ik korting kan krijgen op het simkaart abonnement.

Dat ik korting krijg op mijn nieuwe mobiele abonnement inclusief telefoon weet ik, omdat ik al internet en tv via kpn heb.

Wie kan mij hier een antwoord op geven?

Uiteraard kan ik bewijzen dat ik voor een goed doel werk, maar ik wil dat hier niet in het openbaar gaan toelichten.

4 reacties

JanD
Superuser
  • January 26, 2026

Bij Simyo kun je als klant van KPN een supergoedkoop abo afsluiten en krijg je ook nog eens dubbele internetdata.

Simyo is een 100% dochter van KPN.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • January 26, 2026

Hallo ​@Birdie2026 ,

Als jouw oude abonnement ook op jouw huisadres registreert, dan krijg je op dat abonnement ook een (combinatie)korting. Die korting geldt niet alleen op het nieuwe abonnement, maar op alle mobiele abonnementen die op jouw huisadres staan geregistreerd.     

bron: 

Tot € 7,50 korting op je Mobiel

Als je Internet en Mobiel van KPN combineert, krijg je tót € 7,50 korting op jouw mobiele factuur. Hoeveel korting je precies krijgt, hangt af van het mobiele abonnement dat je gekozen hebt. Kies je bijvoorbeeld voor KPN 0 GB, dan krijg je € 2,50 korting. Bij KPN Unlimited krijg je € 7,50 korting.

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@Birdie2026 

Ondanks dat je voor het goede doel werkzaam bent, wat ik erg tof van je vindt, krijg je géén extra korting over je combivoordeel korting heen.
De korting die je gaat ontvangen, omdat je ook internet en televisie bij KPN hebt, heeft mede community lid ​@Noordzee al volledig omschreven in zijn reactie aan jouw.

Je krijgt daar bovenop dus géén extra korting, wat ik uit je vraag kan opmaken, ook niet als je voor een goed doel werkzaam bent.

Er is momenteel wel een leuke actie gaande, waarbij je wel extra korting krijgt, het gaat hierbij om de volgende twee Unlimited abonnementen bij KPN:

• SuperUnlimited krijg je momenteel 1,- euro extra korting
  • SuperUnlimited Plus krijg je momenteel 2,50 euro extra korting.

Dus stel dat je SuperUnlimited Plus zou afsluiten bij KPN, dan krijg je daar nu in totaal 10,- euro korting op (7,50 euro Combivoordeel + 2,50 euro extra korting = 10,- euro korting totaal)

Wees er wel snel bij, want deze extra korting is tijdelijk en kan zo weer ingetrokken worden!!

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • January 27, 2026

Zo'n goed doel zal het wel niet zijn als je het niet openbaar wilt vertellen.
Iemand die het goede doel niet wil vertellen heb ik nog nooit van gehoord...