Skip to main content

Via mijnKPN kan je MB's delen met mensen die in je lijst staan. Nu staat er echter iemand in mijn lijst dieĀ  hier nogal misbruik van maakt, en ongevraagd MB's van mijn abonnement naar zichzelf overmaakt. Kan ik deze persoon uit de lijst halen, zodat deze persoon niet meer ongevraagd MB's kan pakken?

Euhm... dan heeft die persoon dus toegang tot uw MijnKPN account? Dat moet haast wel lijkt me. Wijzig dan eens het wachtwoord.Ā 


Hallo @Nelly1968, welkom op het KPN Forum! Goed dat je jouw vraag hier stelt.

Het is niet mogelijk om alleen het MB's delen te stoppen met 1 nummer. Je kunt het nummer verwijderen uit het KPN huishouden. Maar dan verliest dat nummer ook gratis onderling bellen en korting op de factuur.

Is het nummer ook gekoppeld aan jouw KPN account? Zo ja, dan is het een idee om deze los te koppelen. Die persoon kan dan zijn eigen KPN account aanmaken. Houd er wel rekening mee dat die persoon dan ook zijn eigen abonnement kan wijzigen. Goed om te weten voor het geval je dit niet wil.

Ik kan je sowieso aanraden om jouw wachtwoord te wijzigen. Zo heeft die persoon in ieder geval geen toegang meer tot jouw KPN account. En zo kan die persoon ook geen MB's delen met zichzelf.Ā