Skip to main content
Beantwoord

Kan ik Mb's delen van mijn telefoon naar mijn tablet?

• March 1, 2025
  • 6 reacties
  • 69 keer bekeken

Ik hen onbeperkt mb's (5o gb)nu ga ik tablet kopen met abonnement.

Kan ik dan mb's delen vanaf mijn telefoon? Bijvoorbeeld iedere dag 5 gb

Beste antwoord door Jeroen van KPN

Hallo ​@Bowler, het delen van MB's kan eenmalig en afhankelijk van hoeveel je kunt delen, kan dat dan meerdere malen per maand. Je kunt er ook voor kiezen om elke maand een vast aantal MB's te delen. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

• March 1, 2025

Niet per dag maar per maand. Iedere dag 5 GB delen zou 150 per maand zijn. Zoveel kan jij niet delen. Je kan bij het duurste abonnement maar max 75 GB delen.

Het kan zijn dat je een ouder abonnement hebt. Dan is het ook maximaal 75 GB.

• Auteur
  • Deelnemer
  • March 1, 2025

Dank voor je antwoord. Ik heb zelf op de telefoon 21000mb PD.

Als ik 50 gb per maand zou delen. Kan ik voor mijn vrouw haar tablet wel gewoon hotspot blijven gebruiken?

• March 1, 2025

Dank voor je antwoord. Ik heb zelf op de telefoon 21000mb PD.

Als het goed is heb je onbeperkt toch? Dat schrijf je tenminste. 

Als ik 50 gb per maand zou delen. Kan ik voor mijn vrouw haar tablet wel gewoon hotspot blijven gebruiken?

Ja. Hotspot gebruik gaat niet af van de te delen MB's.

• March 1, 2025

Ik hen onbeperkt mb's (5o gb)

Bedoel je hiermee dat je Unlimited50 hebt? Dan kan je dus maar 40 GB per maand delen. 

JanD
Superuser
  • Superuser
  • March 1, 2025

Beste ​@Bowler je hebt dus een tablet gekocht bij KPN met een datasim met een 097-nummer?

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22
  • Moderator
  • Antwoord
  • March 4, 2025

Hallo ​@Bowler, het delen van MB's kan eenmalig en afhankelijk van hoeveel je kunt delen, kan dat dan meerdere malen per maand. Je kunt er ook voor kiezen om elke maand een vast aantal MB's te delen.Â