Skip to main content

Geachte heer, mevrouw,

Is het mogelijk om met mijn huidige abonnement mijn beltegoed te verlagen en MB's te verhogen

Ā 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

Hallo @Geert VeenĀ , als je een Hussel abo hebt kun je maandelijks je abo naar boven of beneden bijstellen in MijnKPN, dat gaat dan in per eerstvolgende factuurperiode.

Ā 

Ā 


Goedemorgen @Geert Veen! Je hebt niet aangegeven welk abonnement je nu precies hebt, maar grote kans dat je inderdaad een KPN Hussel Mobiel abonnement hebt. Je kunt dan kiezen uit of 150 minuten of onbeperkt bellen en je kiest daar dan een databundel bij (of, als het beter uitkomt, een databundel van 0GB).

Dus stel dat je nu een abonnement hebt, wat bestaat uit onbeperkt bellen en 5GB, dan kun je bijvoorbeeld kiezen voor 150 minuten en een onbeperkte databundel.Ā 

Maak je ook gebruik van MijnKPN? Je kunt dan ook in MijnKPN zien uit welke opties je kunt kiezen (Producten ā†’Ā Mobiel ā†’Ā Abonnement wijzigen).Ā 

De voorwaarden dieĀ @JanDĀ opnoemt zijn ook belangrijk: een abonnementswijziging gaat niet per direct in en denk je over een tijdje, wat minder/meer tegoed past beter bij mijn verbruik dan kan het abonnement aangepast worden (het abonnement kan Ć©Ć©n keer per maand kosteloos gewijzigd worden).Ā :point_down_tone4:

HalloĀ @Geert VeenĀ , als je een Hussel abo hebt kun je maandelijks je abo naar boven of beneden bijstellen in MijnKPN, dat gaat dan in per eerstvolgende factuurperiode.

Ā