Skip to main content

Hallo all

 

Ik heb een abonnement afgesloten met toestel. Deze gaat pas in juli in. Ik ben overgestapt van t-mobile naar kpn omdat io al abonnement thuis heb, kpn tv. De smartphone is inmiddels al in bezit. Het volgende, ik heb het oude t-mobile nummer ook over naar kpn. Deze gaat pas in juli over na nieuwe abonnenment start bij kpn 

 

Nu heb ik gisteren een email ontvangen met de vraag of verzoek om alvast het mobiel te kopellen. Ik zie alleen een nieuwe e-sim nummer maar nog niet me oude mobiel nummer als ik inlog in mijn kpn-ID

 

Nu is mijn vraag, komt oude nummer in jullie ook over. En zo ja kan ik de gegeven e-sim nummer ook gebruiken ofwel twee toestel nummers. 

 

Graag uw reacties 

Hoi @Qmax73, goed dat je even contact opneemt.

Als je nummerbehoud hebt aangevraagd, zal jouw nummer automatisch overgezet worden. Nadat jouw nummer is overgezet kan je gebruik maken van jouw KPN sim.

Mocht je dit willen, kan ik voor je controleren wanneer dit zal zijn. Ik heb dan wel wat gegevens van je nodig.

Zou je je forumprofiel willen aanvullen met jouw 06-nummer, postcode, huisnummer, geboortedatum, klantnummer en de laatste 3 cijfers van jouw IBAN? Jouw mobiele nummer en IBAN kan je invullen onder ‘persoonlijke opmerkingen’. De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Als je hier een seintje geeft als je dit gedaan hebt, dan kan ik je verder helpen.