Skip to main content

ik wil graag mijn telefoon verlengen , kan dit ook eerder dan aangegeven staat , 2 jaar geleden kon ik hem eerder verlengen dan dat ik nu kan.

zou het in een kpn winkel misschien wel eerder kunnen ?

Hallo @Jeniet 

Je kan je mobiele abonnement verlengen vanaf 4 maanden (120 dagen) voor het einde van je contract. Dat is overal hetzelfde: online, telefonisch of via de winkel maakt niet uit.


Je kan het 3* maanden eerder "aangeven". Maar het nieuwe abonnement gaat wel pas in als het huidige afgelopen is. 

Dus als je 2 jaar geleden een abonnement had wat half januari afliep, dan kon je dus misschien half oktober verlengen. Maar het abonnement ging wel pas in januari is.

Nu 2 jaar later loopt dus wederom je abonnement pas half januari af. En kan je wederom pas half oktober verlengen. 

Dit is dus ook precies de reden waarom ik totaal het nut niet inzie van eerder verlengen. Je krijgt je nieuwe toestel 1malig 3 maanden eerder, maar daarna ook weer pas om de 2 jaar. Dus wat schiet je er mee op?

* of 4, dat weet ik niet zeker


Je kunt in deze tijd beter afwachten tot december. Dan heeft KPN misschien hele leuke black friday deals. Als je nu verlengt kun je daar straks niet meer van profiteren. 


Je kan het 3* maanden eerder "aangeven". Maar het nieuwe abonnement gaat wel pas in als het huidige afgelopen is. 
…….

* of 4, dat weet ik niet zeker


https://www.kpn.com/service/mobiel/verlengen.htm

Wanneer mag ik verlengen?

Je mobiele abonnement verlengen kan al 4 maanden (120 dagen) voor het einde van je contract.

Let op: je verlenging begint op de dag dat je huidige contract afloopt.