Skip to main content
Beantwoord

Kan ik mijn nieuwe toestel op een ander adres laten bezorgen?

• May 27, 2022
  • 1 reactie
  • 1012 keer bekeken

Kan ik mijn nieuwe toestel op mijn werkadres laten bezorgen? En hoe gaat dat dan?

Beste antwoord door Maja van KPN

Hi @EstHar,

Je toestel wordt bezorgd op het adres waarop je abonnement geregistreerd is, en er kan niet voor een afwijkend bezorgadres worden gekozen. Op je werkadres laten bezorgen is dus niet mogelijk. 

Als je een helemaal nieuw abonnement hebt besteld, zal je zelf aanwezig moeten zijn om het toestel in ontvangst te nemen. Als je echter al klant bij ons bent en het gaat om een verlenging, dan is het ook goed dat iemand anders uit je huishouden het toestel aanneemt 🙂

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • May 30, 2022

Hi @EstHar,

Je toestel wordt bezorgd op het adres waarop je abonnement geregistreerd is, en er kan niet voor een afwijkend bezorgadres worden gekozen. Op je werkadres laten bezorgen is dus niet mogelijk. 

Als je een helemaal nieuw abonnement hebt besteld, zal je zelf aanwezig moeten zijn om het toestel in ontvangst te nemen. Als je echter al klant bij ons bent en het gaat om een verlenging, dan is het ook goed dat iemand anders uit je huishouden het toestel aanneemt 🙂