Skip to main content

Goedemorgen,

 

Een tijdje geleden heb ik bij jullie een aantal abonnementen afgesloten. Omdat ik niet tevreden was over de manier waarop de producten verkocht werden, heb ik een beroep gedaan op de 14 dagen annuleringstermijn. Dit is goedgekeurd, en ik heb aangegeven dat ik 2 nummer wilde overnemen met nummerbehoud. Het ene 06-nummer is succesvol overgezet, maar het ander 06-nummer is uit de lucht gehaald, zonder dat het nummer overgezet is. Ik heb hier meerdere keren over gebeld, maar ondertussen is er nog steeds niets veranderd.

 

Is er een mogelijkheid om het nummer alsnog over te zetten?

 

Groeten, Niels

Hi @Niels2002! Begrijp ik uit je vraag goed dat je een abonnement hebt met een nieuw aangemaakt nummer? En dat je bij een andere provider een actief abonnement hebt met het nummer dat je mee wilt nemen?

In dat geval is het namelijk het best te bellen met 0800-0402. De medewerker moet namelijk een extra bevestiging met je doen. Die kan ik hier via het forum niet doen. Op dat moment heb je alleen nog het abonnementnummer nodig van de huidige provider. 

Als ik het verkeerd begrepen heb, laat hier dan weten wat ik precies voor je kan doen. Maar weet dus wel dat voor sommige ingrijpende wijzigingen verificatie nodig is die ik hier niet kan doen. 


Goedemiddag @Bram_ ,

 

Ik heb inderdaad een abonnement, alleen dat is met een tijdelijk nummer. Ik heb een aanvraag gedaan voor nummerbehoud, maar dat gaat niet omdat het nummer wat bij jullie ondergebracht was, al afgesloten is. 

 

Ik heb hier nu meerdere keren over gebeld, maar dan verwijzen jullie mij door naar mijn nieuwe provider. Als die het dan weer aanvragen, wordt het verzoek weer afgewezen en zo wordt ik dus elke keer van de muur naar de kast gestuurd. 


@Niels2002 als een nummer bij ons is opgezegd dan wordt dat nummer vrijgegeven. In sommige gevallen is het nog mogelijk het abonnement opnieuw te herstarten. Bel hiervoor zo snel mogelijk 0800-0402. Zodra het abonnement weer is aangesloten kan de nieuwe aanbieder het nummer overnemen. 

Zodra het abonnement bij ons is opgezegd kan dit namelijk niet meer. Als het nummer is vrijgegeven ook niet.