Skip to main content

Hallo,

 

Ik wil graag mijn huidige tft abonnement wijzigen naar onbeperkt data, deze komt niet in voorgestelde lijst met wijzigingen en prijzen voor. Is dit wel mogelijk of betekent dat dan nieuwe aansluitkosten?

Ik heb nu voormalig TFT abonnement en KPN internet thuis.

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

Hi @Ruud.KL, onbeperkt data is niet mogelijk binnen he huidige Telfort abonnement, maar je zou wel kunnen verlengen naar een KPN Hussel abonnement 🙂 Daarmee ga je een nieuw contract aan met een looptijd van 1 of 2 jaar, maar betaal je géén aansluitkosten!


Ik heb geen reactie meer van je ontvangen en hoop dat dit inhoudt dat het nu helemaal duidelijk is! Als je toch nog vragen hebt, trek dan vooral weer aan de bel 😊


Dank je wel voor je reactie. Als ik dan een hussel abonnement neem kan ik dan  weer terug naar mijn eerdere abonnement als ik de onbeperkte data niet meer nodig vind, Zoniet is het dan slimmer om eerst een abonnement voor bijvoorbeeld 5gb te nemen waar ik dan in de toekomst na een onbeperkt data abonnement op terug kan vallen?

 

Groet Ruud 

 

 


Ga er maar vanuit dat je niet terug kan naar die oude tft-abonnementen.

 

dit zijn de oude/bestaande telfortklanten, ik vermoed dat op bepaald moment die abonnementen danwel door natuurlijk verloop verdwijnen, danwel kpn zet ze om.

Dit heb ik ook gehad met een heel goedkoop T-mobile abonnement. Op bepaald moment werd alles ‘vereenvoudigd’ naar minder abonnementsvormen ivm vele soorten. (Lees: eenvoudiger voor de provider, die dan ook al die goedkope abonnementen kon opheffen).

 

 


Hallo @Ruud.KL bij een Hussel-abo kun je maandelijks van bundel wisselen.

Je kunt echter nooit meer terug naar het oude TFT (lees Telfort)-abonnement.

 


Hallo @Ruud.KL bij een Hussel-abo kun je maandelijks van bundel wisselen.

Je kunt echter nooit meer terug naar het oude TFT (lees Telfort)-abonnement.

 

Dit klopt als een bus. Na je overstap naar Hussel, zal je een Hussel abonnement hebben én houden. Het voordeel van een KPN Hussel abonnement is dat je élke maand je bundel bij kunt stellen. Zowel omhoog als omlaag 🙂 Als je een maand veel data nodig hebt, kan je Unlimited data aanzetten. En als je verwacht dat je de maand daarna veel minder zal gebruiken, neem je een stapje terug 😊