Skip to main content

Hallo!

Graag wil ik weten of ik mijn telefoonnummer van een bestaand abonnement kan wijzigen.

Per augustus vervalt een huidig abbonement van een andere telefoonnummer, bij Simpel, dat ik veel gebruik. Mijn nummer van mijn andere huidige abonnement bij kpn heb ik amper gebruikt en zou deze graag willen vervangen met het telefoonnummer van Simpel. Mijn 2 jarige abonnement bij kpn heb pas begin dit jaar afgesloten.

Alvast bedankt!

Voor een snelle(re) reactie even bellen met 0800 0402 @R.S.88 


@N.N. die information is mij bekend. Het heeft geen haast en de vraag via deze weg stellen is voor mij met mijn ervaring, wat telefonisch contact met kpn betreft, prettiger.


Wacht dan s.v.p. de reactie van een moderator af @R.S.88 , dit kan, afhankelijk van de drukte, wel even duren.

 


Hoi @R.S.88, welkom, goede vraag!

Het antwoord hierop is dat dit kan. We kunnen je bestaande nummer overnemen en aan je abonnement toevoegen. Het huidige nummer komt dan te vervallen. Je kunt dit via de telefonische collega's (0800-0402, gratis) of in een KPN Winkel laten doen. Het nummer wordt dan overgezet per de einddatum van je contract bij Simpel. 


Reageer