Skip to main content

Mijn abonnement vwas van telfort met optie om ungebruikt data en minuten mee te nemen naar volgende maand. Kan ik de zelfde abon verlengen?

Ik zie dat mijn bundle niet meer kloppen maar wel factuur prijs omhoog gaat.

 

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt

Mijn abonnement vwas van telfort met optie om ungebruikt data en minuten mee te nemen naar volgende maand. Kan ik de zelfde abon verlengen?

Ik zie dat mijn bundle niet meer kloppen maar wel factuur prijs omhoog gaat.

Nee, dat kan niet. Het loopt gewoon door. Als het goed is onveranderd. Jaarlijks word er wel een inflatiecorrectie doorgevoerd. 

Als je verlengt krijg je een Hussel abonnement. Daarbij word ongebruikte data niet meegenomen naar de volgende maand. 


Vreemd vind ik het. De vraag is welke abonnement heb ik nu. Wat ik betaal meer maar krijg niet wat ik met telfort afgesproken hebben. 


Elke maand is mijn data en bel minuten anders. Maar factuur gaat gewoon omhoog. KPN heeft mijn nooit geïnformeerd dat zij mijn abonnement gaat veranderen en kosten .


Hi @Ayong, welkom op ons forum!

Ik begrijp dat je vragen hebt over jouw abonnement, en zie dat Nick je al op weg geholpen heeft. Wat hij aangeeft klopt helemaal:

Mijn abonnement vwas van telfort met optie om ungebruikt data en minuten mee te nemen naar volgende maand. Kan ik de zelfde abon verlengen?

Ik zie dat mijn bundle niet meer kloppen maar wel factuur prijs omhoog gaat.

Nee, dat kan niet. Het loopt gewoon door. Als het goed is onveranderd. Jaarlijks word er wel een inflatiecorrectie doorgevoerd. 

Als je verlengt krijg je een Hussel abonnement. Daarbij word ongebruikte data niet meegenomen naar de volgende maand. 

Ik raad je daarnaast aan om in te loggen op MijnKPN. Daar kan je precies zien welk abonnement je hebt en daar kan je ook de facturen bekijken. Op de facturen staat precies waar de kosten van jouw abonnement uit samengesteld zijn. Zo kan je gemakkelijk nakijken waardoor de prijs per maand verschilt.