Skip to main content

Hi!

 

Op 08-05-2022 loopt het abonnement van mijn huidige telefoon af, en ik kan vanaf 09-01-2022 het abonnement verlengen. Dat laatste ben ik ook van plan om te gaan doen, maar ik heb nog een vraag over het huidige toestel.

 

Omdat het huidige toestel nog in prima staat is, overweeg ik om het toestel door te verkopen aan iemand anders. Nou ben ik alleen benieuwd of dit kan terwijl het abonnement nog niet afgelopen is of dat ik dan nog moet wachten tot het afgelopen is, en wat voor stappen ik dan moet doorlopen voordat ik het toestel kan verkopen. 

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

Hallo en welkom op het forum @Kim02. Als je gaat verlengen met een nieuw toestel, ontvang je het nieuwe toestel vrijwel direct. Die kun je dan ook gaan gebruiken. Je gaat er wel pas voor betalen als het nieuwe abonnement ingaat.

In de tussentijd kun je dan je huidige toestel verkopen, mocht je dat willen. Het huidige toestel is immers al van jou. Indien je maandelijks voor jouw toestel nog een bedrag betaald bij het lopende contract, dan zal dat zo blijven in het lopende contract. Je kunt er eventueel voor kiezen om het resterende toestelbedrag in 1x te betalen