Skip to main content
Beantwoord

Kan ik nog een gratis Galaxy Tab A11+ of Watch8 krijgen bij mijn Samsung Galaxy S26?

• March 24, 2026
  • 3 reacties
  • 110 keer bekeken

Hoi KPN,

Ik heb onlangs voor mijn vriendin al een S26 besteld. Nu zie ik dat er nu een actie geldt dat je daarbij een Tab A11+ of Watch8 ontvangt. Is dit nog met terugwerkende kracht mogelijk? Wij hebben hem namelijk al op de eerste dag besteld…

Ik hoor het graag.

Groetjes,

Christian

Beste antwoord door GezinusTrimp

Dit zal hem zijn:

Samsung KPN Voor Jou promotie

3 reacties

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Hi ​@Christian2211 en welkom bij de KPN Community. Logisch dat je wilt weten of je nog van deze actie gebruik kunt maken. 

Als ik zo door onze acties neus wat de S26 betreft zie ik alleen inruilvoordeel acties. In hetzelfde straatje als de actie die nu gaande is bij de Samsung Galaxy S26
Ook bij de Samsung promoties kan ik niks vinden, en via die weg gaat het wel meestal om acties met een gratis smart watch. 

Kun je vertellen waar je deze actie hebt gevonden? Er staat bij alle acties een actieperiode genoemd waarin het toestel gekocht moet zijn, en een periode waarin je je aan kunt melden voor de actie.
Als je daaraan voldoet kun je deelnemen aan de actie. Zo niet, dan helaas niet. 😣

Ik hoor het graag!

• Nieuwkomer
  • Antwoord
  • March 26, 2026

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Goed gevonden ​@GezinusTrimp! Zo te zien kon registreren van vrijdag 20 maart 2026 t/m donderdag 26 maart 2026, zolang de voorraad strekt (maximaal 500 registraties, daarna sluit het formulier).

Hopelijk is het de topicstarter gelukt om de registratie te doen. 🤞🏻