Skip to main content

Beste KPN,

ik heb een preorder gedaan voor de Apple iPhone  13 Pro Max,inmiddels in mijn bezit en vandaag de bundel in gegaan nu lees ik dat je een behoorlijke korting kunt krijgen op deze EarPods dat is wel erg lullig voor mij want ik zou ook wel heel graag gebruik willen maken van deze actie maar kan ik dat ook??

mvg Marco

Hallo @Willem 666 ,

Dat is afhankelijk van de koopdatum. 
 

Alle klanten die van 15 november tot en met 29 november een iPhone 13 of iPhone 13 mini aanschaffen in combinatie met een 1 of 2-jarig KPN Hussel Mobiel abonnement kunnen € 100,- korting krijgen op Apple AirPods (2e generatie).

 

https://actie.kpn.com/airpods


Nu is de vraag of de dag van binnenkomst of de orderdatum geld als bewijs voor deelname. Daar kan nu veel van afhangen.


Hoi kpn,

nou mijn contract gaat vandaag in dus maakt dat dan niks uit en sluiten jullie mij uit van deze actie en de opmerking 15-29 november is nutteloos want jullie weten ook dat ik schrijf preorder dus dat is dan eerder gedateerd dat lijkt me logisch!!By the way ik heb alles van jullie hè ook thuis!!!

 

groet,

 

marco


Hé, zo praat ik nog niets eens tegen mijn vrienden. Maar goed, u heeft een preorder gedaan op welke datum? Als dat daarvoor is geweest, zou het goed kunnen dat u er geen recht op heeft. U heeft besteld op een datum dat die actie er nog niet was dan.

Dat u alles afneemt wil niet zeggen dat u meer recht heeft dan een ander op iets... Of wilt u met deze zin iets anders zeggen.


De datum waarop je die pre order geplaatst hebt is leidend denk ik. Valt die datum niet binnen de looptijd van de actie. Dan kom je er gewoon niet voor in aanmerking. 


@Willem 666 Ik moet je in dit geval teleurstellen. Het gaat om de datum van bestellen en niet de datum waarop je contract ingaat. 

Dat betekent dat als je niet tussen de al eerder genoemde periode hebt besteld dat deze actie helaas niet voor jou geldt.