Skip to main content

Hallo,

30 november krijg.ik mijn aansluiting op glasvezel. 

1. Ik wil 2 december 4x en mobiele abonnement afsluiten voor het hele gezin.  Kan ik dit nu al regelen. Omdat 2 december lopen mijn contracten af ergens anders. 

 

2. Bij 2 abonnementen zit en telefoon bij.  Als ik die in een keer afbetaald is hij dan ook echt van mijn? Neem ik ze als ik ze per maand afbetaald zijn ze dan na 2 jaar ook echt van mijn. 

 

 

Hallo @Dokman 

 

1: Je kan het beter nu al regelen als je per 2 december wilt overstappen, zeker als je nummerbehoud wilt moet je niet tot het allerlaatste moment wachten.
Je vult als startdatum 2 december in, dan wordt je 2 of 5 december overgezet, dat is afhankelijk van of je huidige abonnement t/m 2 december loopt of tot 2 december, in het weekend kan overzetten niet.
KPN regelt dat met je huidige mobiele telefonie provider.
Ook al wordt het 5 december dan zul je niet zonder telefoonverbinding zitten, je oude abonnement loopt dan nog door voor die paar dagen.

 

2: In beide gevallen is het toestel gelijk van jou, je betaalt uiteindelijk ook evenveel voor het toestel.

 


Bedankt voor de snelle reactie.  Vanavond alles maar even regelen. 


Dat is een prima plan, dan is er i.i.g. genoeg tijd om alles goed te regelen tussen de providers onderling.