Skip to main content

is het mogelijk om allen nr. die beginen met +3120 te blokeren? ik wordt namelijk wekelijks gebelt door +3120×××××××× nr. verschilden eindnr. deze gaat 3 keer over en wordt opgehangen de eerste paar keer als ik opnam was het stil dit gaat om oplichting fraude aangezien er steets met een ander eindnr. gebelt word heeft blockeren (wat ik doe) van dat nr. geen zin aub zeg dat dit mogelijk is word er inmidels behoolijk moe van

Op de vaste telefoon is er via kpn i.i.g. geen mogelijkheid tot blokkeren. Er zijn DECT telefoons waarbij je bep. nummers, of een bepaalde beginreeks, een stille ringtone kan geven. Dan hoor je 'm tenminste niet.
Kan a.h.g.i. met de Gigaset A690.

Is het op je mobiele:

Een +3120 nummer dan i.i.g. direct afkappen met de rode knop. 

Voor Android ( op Apple kun je alleen hele nummers blokkeren)

Met deze functies kun je alleen hele telefoonnummers blokkeren. Als je meerdere nummers die op elkaar lijken wilt blokkeren, zoals alles uit een bepaald land, dan moet je daarvoor een app installeren. Een voorbeeld is de app Mr. Number. Deze app is gratis en heeft geen advertenties.

Bron en meer uitleg:

https://radar.avrotros.nl/hulp-tips/hulpartikelen/item/zo-blokkeer-je-nummers-van-ongewenste-bellers/


dank u peterG dit gaat om een mobiel inderdaat hem mr nubber geinstaleerd en ingesteld hoop dat ut nu dan opgelost is mijn dank is groot (held)